مدلهای قدیمی کفشهایی که نباید استفاده کنید

مد همیشه در حال تغییر است، اما وقتی به کفش می‌رسیم، مهم است که با جدیدترین مدلها آشنا باشیم. این قسمت از لباس شما می‌تواند حتی بهترین ست لباس را خراب کند. پس چگونه می‌توانیم یک سبک قدیمی را که نباید در فصل جدید استفاده کنیم را تشخیص دهیم؟ پس چه چیزی می‌تواند به جای کفش‌های پاشنه بلند، بوت از جنس چرم مرغوب، صندل و سایر کفش‌هایی که چند سال پیش در روند مد بودند، قرار گیرد؟ در این مقاله پاسخ به این سوالات را خواهید یافت!

 

کفش‌هایی که باعث بزرگ و سنگین شدن پاها می‌شوند، مانند گذشته خریدار ندارن و از مد افتاده اند و در حال حاضر با سبک‌های ساده و خوش‌ساخت جایگذین شده اند.

 

13.کفش‌هایی با پاشنه‌های ناپایدار یا پلتفرم

کفش‌هایی با پاشنه‌های ناپایدار یا پلتفرم

کفش‌های با پاشنه یا پلتفرم ناپایدار ممکن است برای پوشیدن خطرناک باشند زیرا می‌توانند خطر افتادن و آسیب‌ها را افزایش دهند. طبیعت ناپایدار کفش، حفظ تعادل و وضعیت درست را سخت می‌کند که می‌تواند منجر به از دست دادن کنترل و سقوط شود.

علاوه بر این، کفش‌های با پاشنه یا پلتفرم ناپایدار می‌توانند به پاها، مچ‌پا و پاهای شما زحمت ناگهانی بدهند. این می‌تواند باعث ناراحتی، درد و حتی آسیب‌های بلندمدت مانند خم‌ شدگی یا کشیدگی شود.

مهم است که کفشی با پایداری مناسب و پشتیبانی خوب برای پای خود انتخاب کنید، به خصوص اگر قصد راه رفتن یا ایستادن برای مدت طولانی را دارید. اگر تصمیم به پوشیدن کفش‌های با پاشنه یا پلتفرم ناپایدار دارید، به دقت فراوان عمل کنید و در مورد محیط اطراف خود مراقب باشید تا از هرگونه خطر و حادثه جلوگیری کنید.

 

 

12.کفش‌های زنانه با پاشنه بلند و نوک تیز

کفش‌های زنانه با پاشنه بلند و نوک تیز

 

طراحان پیشنهاد می‌دهند که در این بهار از کفش‌های پاشنه‌بلند دست برداریم و آن‌ها را با کفش‌های زنانه و شیک با نوک گرد، پاشنه عریض و بند بر روی بخش بالای پا جایگزین کنیم.

 

 

11.کفش‌های بلند

 

کفش‌های بلند

 

برای دخترانی که عاشق بوت‌های روستایی هستند، خبر خوبی وجود داریم زیرا این سبک دوباره پا به عرصه مد گذاشته شده است. شرکت‌های فعال مدلینگ پیشنهاد می‌دهند که بوت‌های سفید سیاه رنگ را با کفش‌های رنگارنگ و درخشنده مانند صورتی کم رنگ، سبز درخشان، آبی آسمانی و تمامی رنگ‌های رنگین کمان در نسخه‌های تند و تیز جایگزین کنید.

 

10.بوت های مچی با رنگ‌های خاکستری و بی رنگ

 

بوت های مچی با رنگ‌های خاکستری و بی رنگ

 

قانون قبلی نیز در مورد بوت های مچی اعمال می شود. طراحان معروفی مانند جرمی اسکات و کوچ سعی دارند حالت درخشان‌تر را تا جای ممکن ایجاد کنند و به ما می‌گویند که فعلاً از رنگ‌های بژ، قهوه‌ای و سیاه را فراموش کنیم

 

9.کفش های شفاف

 

10+ Outdated Shoe Styles That Ought to Be Banned From Our Closets, and New Styles You Can Replace Them With

 

ما شگفت زده هستیم که کفش‌های شفاف توانسته‌اند به مدت طولانی محبوب باقی بمانند. آن‌ها ناراحت‌کننده، نامطبوع برای چشم، زیست محیطی مسئله‌ساز و اکنون نیز مد نیستند. این روند عجیب به‌وسیله کفش‌های با جزئیات حجیم جایگزین شده است و بسیار جالب هستند.

 

8.صندل‌هایی با زیره صاف و بدون سه‌سانتی

 

صندل‌هایی با زیره صاف و بدون سه‌سانتی

 

مجموعه های مدلینگ پیشنهاد می‌دهند که دهه جدید را از یک نقطه بلند – بهتر است گفته شود از یک سکو – آغاز کنید. و هرچه بلندتر باشد، بهتر است! اگر می‌خواهید مد روز باشید، بهتر است که یک جفت صندل با کفش‌های خرمایی انتخاب کنید.

 

 

 

7.صندلی‌های بدون پشت (مول)

صندلی‌های بدون پشت (مول)

 

قانون مد جدید این است که صندلی‌های بدون پشت (مول) از مد خارج شده است در حالی که کفش‌های سابو در روند مد هستند. اما کی می‌تواند تفاوت بین این دو سبک را بگوید؟ کفش‌های سابو همیشه دارای کفی ضخیم و هرگز با پاشنه نازک نیستند. طراحان مد پیشنهاد می‌دهند که در ساحل از کفش‌هایی با کفی نازک استفاده کنید، و در شهر با کفی بلندتر راه بروید.

 

 

 

6.بندهای کفش یا صندل

 

بندهای کفش یا صندل

 

کفش‌های پاپ با بند متصل به انگشتان و نیم‌ بخش پا و ساق پا چند سال قبل جذاب‌ترین سبک بودند. اما همه چیز در حال تغییر است و امسال زمان آن رسیده که به “صندل” شوالیه‌ای بپردازیم . می‌توانید این کفش‌ها با انواع مختلف بند بسته را در تقریباً تمامی نمایشگاه‌های مد اخیر ببینید.

 

5.کفش هایی با پاشنه بسته

کفش هایی با پاشنه بسته

 

به تازگی، هیچ سلبریتی بدون کفش با پاشنه بسته و مد روز در رویدادهای فرش قرمز حضور نداشت. اما اکنون، استایل دهه 50 با پاشنه باز، که به عنوان سلینگ بک شناخته می شود، باز به مد جدید بازگشته‌ است.

 

4.کفش با نوک گرد

کفش با نوک گرد

 

کفش های صاف با نوک گرد یک استایل قدیمی و منسوخ شده‌ای هستند که می‌تواند هر سردبیری از مجلات مد را بی حوصله کند.

 

3.ولوت (Velvet)

ولوت (Velvet)

 

ولوت (Velvet) یک نوع بافت مخملی است که از الیاف پنبه، پشم و یا ابریشم تهیه می‌شود. بافت مشخص و طرح‌داری دارد و بسیار نرم و لطیف است. ولوت قدیمی‌ترین فرانسوی‌ها به آن اعتقاد داشتند که این جنس پارچه برای مجالس و مراسم خاص مناسب است. در حال حاضر، ولوت نوعی پارچه محبوب در لباس‌های مجلسی و پوشاک فشن است.

این مثالی کامل از جایی است که یک ماده ناعم و روان به‌جای ماده دیگری جای خود را می‌گیرد. امروزه، پارچه آتلاس جای ولوت را تصاحب کرده است. شما باید با این نوع کفش‌ها با احتیاط پیاده روی کنید و سعی کنید آن‌ها را از گل و لای و چیزهایی که بسیار سخت برای پاک کردن هستند، محافظت کنید. اما شما می‌توانید با این نوع کفش‌ها یک ظاهر بسیار شیک و زنانه را ایجاد کنید، همانند کفش‌هایی که در نمایشگاه های مد دیده می‌شود

 

2.کفش تابستانی با کرک

کفش تابستانی با کرک

 

آیا به کفش های سابو معروف با کرک از گوچی یاد می‌کنید؟ با وجود اینکه این کفش ها کمی عجیب به نظر می‌رسند، به مدت چند سال در کمد لباس بسیاری از افراد باقی ماندند. اما دوران کفش های کرک به پایان رسیده است و به عنوان جایگزین، مارک معروف کفش های با پاشنه بلند با کرک و پر تولید کرده‌اند.

 

1.لوازم جانبی یا اکسسوری ها

 

لوازم جانبی یا اکسسوری ها

در سالهای اخیر  کفش ها به لوازم جانبی تبدیل شدند که می‌توانند جواهرات و سنگ‌های قیمتی را جایگزین کنند. مدل‌های از خانه‌های مد زنجیرها، الماس ها و مرواریدها را روی پاهایشان داشتند در حالی که روی صحنه راه می‌رفتند. اگر شما این مد را دوست دارید، می‌توانید فقط با جایگزینی بندهای کفش خود با زنجیره‌ها به جای خرید یک جفت کفش جدید، از این مد استفاده کنید.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x