راهنمای انتخاب دستکش چرم زنانه

دستکش چرم زنانه بخش اساسی از استایل بانوان است که معمولا نادیده گرفته می شود. در استایل های زمستانی نیز استفاده از اکسسوری ها ضروری است و هنگام خارج شدن از خانه به یاد داشته باشید که دستکش تان را بردارید اما معمولاً هنگامی که شتاب زده هستید و تمام توجهتان برای پوشیدن یک استایل گرم و زیبا برای آب و هوای سرد است، پوشیدن دستکش ها را فراموش می کنید.

راهنمای انتخاب دستکش چرم زنانه

انتخاب استایل بانوان

استایل های بسیار متنوعی از دستکش چرم زنانه وجود دارد که می توانید از میان آن ها مدل مورد نظرتان را انتخاب و استفاده کنید. و بسیاری از زیباترین مدل های آن ها از جنس چرم دوخته می شود.

از میان چرم های رنگی مختلف جستجو کنید مدل های خاص و جذاب را پیدا کنید و مدل جدیدی را برای داشتن یک استایل تازه زمستانی انتخاب کنید. انتخاب دستکش های زمستانی نباید کاری کسل کننده باشد . می توانید به آن به چشمه یک ماجراجویی نگاه کنید.

دستکش چرمی  برش دار 

این دستکش های چرمی کاملاً شیک هستند. اما برای اینکه آن ها را بپوشید نباید گیاه خواری باشید که مخالف چرم گاو یا گوساله است. بسیاری از این دستکش های چرم دارای تزییناتی از جنس خز نیز هستند که باعث می شود برای آب و هوای سرد تر نیز مناسب باشند .

خراش روی دستکش ممکن است عمیق و لاکچری باشد. اما با این حال بعضی از مدل های آن ها نیز می‌تواند تنها چین و چروک های کوچکی را نشان دهد که به بافت آن اضافه شده اند. این استایل از دستکش ها را با یک ژاکت که آستین آن مدل دارد بپوشید تا اکسسوری جدیدتان بیشتر به چشم بیایند.

راهنمای انتخاب دستکش چرم زنانه

دستکش های دکمه دار 

این دستکش ها ممکن است دکمه هایی داشته باشند که واقعاً باعث باز و بسته شدن در دست شود و یا تنها برای تزیین و زیبایی روی آن قرار گرفته باشند.

بسیاری از دستکش ها دارای دکمه های تزیینی هستند که در کنار ساعد قرار گرفته است. همچنین دستکش های کوتاه تر که در قسمت پشت مچ دست یک دکمه دارد نیز مدلی رایج است.

این مدل ها معمولاً یک حلقه دارند که روی آن با یک دکمه بسته می شود. قد آستین کت خود را معیار قرار دهید تا مشخص کنید کدام اندازه دستکش برای شما مناسب تر است.

راهنمای انتخاب دستکش چرم زنانه

دستکش های کوتاه

  این دستکش های ساده ارزان ترین و کم دوام ترین دستکش ها هستند اما همه جا می توانید آن ها را پیدا کنید. آن ها اغلب از جنس پشم یا میکرو فیبر هستند.

راهنمای انتخاب دستکش چرم زنانه

دستکش های چرمی با روکش پنبه ای

 علاوه بر اینکه دستکش های گرم برای استایل های زمستانی یک اکسسوری ضروری به شمار می رود افرادی که در آب و هوای گرم تر زندگی می کنند به پوشش های چرمی ضخیم نیاز ندارند.

دستکش هایی که روکش پنبه ای دارند برای آب و هوای کمی گرمتر مناسب تر است  و گرمای مناسبی برای شما فراهم می کند. برخی از دستکش های چرمی سبک کلاسیک با پنبه های کرم رنگ پوشیده شده اند.

راهنمای انتخاب دستکش چرم زنانه

دستکش های بدون انگشت

  اگر می خواهید دست هایتان تا حد ممکن آزاد باشند دستکش های بدون انگشت گزینه مناسبی هستند که می توانید بدون اینکه مجبور باشید دستکش هایتان را در بیاورید و دوباره بپوشید از دست هایتان استفاده کنید. این دستکش ها معمولاً تیره رنگ هستند و یک صفحه خاکستری انعطاف پذیر دارند.

راهنمای انتخاب دستکش چرم زنانه

دستکش های فوق بلند 

 دستکش های بسیار بلند می ‌توانند تا روی آرنج و یا حتی بالاتر بلندی داشته باشند و زمانی که شما زیر کت تان یک تیشرت پوشیده اید می توانند لایه گرم کننده اضافه و همچنین راحتی برای شما فراهم کند.

راهنمای انتخاب دستکش چرم زنانه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x