جیپ اونجر (برقی) بهترین خودرو سال 2023 اروپا

جیپ اونجر به عنوان بهترین خودرو سال 2023 اروپا انتخاب شد

جایزه «ماشین سال» قاره سبز از سال 1964 میلادی آغاز شده تا به امروز هر سال اهدا می‌شود و امسال این جایزه نصیب نماینده برند آمریکایی جیب با خودرو کراس‌اوور تمام برقی جیپ اونجر شد.

59 عضو هیئت داوران «ماشین سال اروپا» وظیفه افتخارآمیز مشخص نمودن برنده یکی از معتبرترین جوایز دنیای خودرو را برعهده دارند.

مراسم اهدای جوایز «خودروی سال 2023» امسال جمعه 13 ژانویه 2023 ساعت 12 بعد از ظهر (CET) در پایتخت کشور بلژیک و شهر بروکسل برگزار شد و نمایشگاه بین المللی موتور بروکسل برای اولین بار میزبان این مراسم بود. قدیمی ترین و معتبرترین جایزه خودرو در اروپا امسال شصتمین دوره خود را در پایتخت شکلات جهان جشن گرفت.

 

در این دوره هفت فینالیست به مرحله نهایی این رقابت خودرویی راه یافتند. جیپ اونجر، کیا نیرو، نیسان آریا، پژو 408، رنو آسترال، سوبارو سولترا/تویوتا bZ4X و فولکس واگن ID.

در نهایت محصول برقی کمپانی جیب در میان تمامی رقبای سرسخت خود گوی رقابت را ربود و به عنوان بهترین خودرو سال 2023 اروپا انتخاب شد در این رقابت پس از جیپ اونجر، فولکس‌واگن الکتریکی آی‌دی.باز (ID.Buzz) و نیسان الکتریکی آریا دوم و سوم شدند.

کراس‌اوور اونجر(Avenger) اولین مدل الکتریکی جیپ است که بنا به گفته مسئولان این شرکت آمریکایی با توجه به نیاز‌ مشتریان اروپایی و بازار قاره سبز طراحی و تولید شده است. خودرو اونجر در سگمنت کراس‌وور های کامپکت شهری قرار دارد و به کمک یک پیشرانه تمام الکتریکی و پکیج توانمند باتری با هر بار شارژ توان پیمایس ۴۰۰ کیلومتر را دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x