نحوه زیبا کردن سینی چایی

نحوه زیبا کردن سینی چایی

زیبا سازی سینی چای بوسیله 3 ایده و راهکار جالب

وسایل مورد نیاز:

– چند سینی آشپزخانه

– برس رنگ آمیزی

– قیچی

– ماژیک رنگی

– انواع چسب‌های رنگی و رول‌های چسبی

– روبان رنگی برای آویزان کردن سینی

– قوطی رنگ آمیزی شیری رنگ (نمونه)

سینی
سینی

 

دستورالعمل:

تصمیم بگیرید که ابتکار به خرج بدهید. یکی از روش‌های آموزش داده زیر را انتخاب و عملی کنید. پس از پایان کار، سینی فانتزی خود را با یک روبان رنگی به دیوار آشپزخانه آویزان کنید.

 

طرح 1

 

یک سینی را انتخاب کنید و مانند تصویر زیر، با ماژیک آبی، طرح گل بروی آن نقاشی کنید و گلبرگ‌های آن را با ماژیک زرد رنگ آمیزی کنید. این یک طرح نمونه است و نوع نقاشی و طرح، به خلاقیت خود شما بستگی دارد. این مدل سینی برای حمل لیوان و استکان چایی مناسب است، هر چند تمام این توصیه‌ها به صورت پیشنهادی می‌باشد.

 

سینی
سینی

 

طرح 2

در این طرح، ابتدا رول کاغذی خود را به اندازه مورد نیاز برش دهید و در آن، طرح برگ درخت را با مداد بکشید و سپس با قیچی، آن را از صفحه اصلی ببرید و به سطح سینی بچسبانید.

 

سینی
سینی

 

پس از آن، برس رنگ آمیزی را در قوطی رنگ فوری که از قبل آماده کرده‌اید بزنید و کل سینی را رنگ کنید. ما در این نمونه، رنگ شیری را انتخاب کرده‌ایم که شما می‌توانید از رنگ‌های تاریک هم استفاده کنید که مطمئناً جلوه زیبایی را پس از انتهای کار به سینی می‌دهد.

 

سینی
سینی

 

پس از نیم ساعت، برگ‌هایی را که قبلاً چسبانده بودید از سطح سینی بردارید. سینی شما آماده است.

 

طرح 3

این طرح بسیار ساده و در عین حال زیبا می‌باشد. این طرح را به کمک نوارهای رنگی عملی می‌کنیم.

سینی

 

ابتدا چند نوار رنگی را انتخاب کرده و هر نوار را به اندازه 3 سانتی‌متر می‌بریم و سپس به صورت V شکل به همدیگر روی سینی می‌چسبانیم. البته طرح‌های جالب‌تری هم می‌توان با این نوارها خلق کرد که باز هم به خلاقیت شما بستگی دارد.

این هم نمای کلی طرح:

سینی

 

به همین راحتی، ما سینی‌های آشپزخانه‌مان را از یکنواختی همیشگی درآورده‌ایم و جلوه زیبایی هم به دیوار آشپزخانه‌مان بخشیده‌ایم. پس از تمام شدن طرح زدن بروی سینی‌ها، آن‌ها را با روبان‌های رنگی از یک طرف می‌بندیم و به دیوار آویزان می‌کنیم.

 

سینی
سینی

 

منبع: گروه سبک زندگی سیمرغ