مردها چه چیزهایی را در ظاهر خانمها دوست ندارند

چه چیزهایی در خانم ها نظر مردها را جلب می کند؟ موارد زیر نتیجه نظرخواهی از یک گروه ۱۵ نفره است که از آن ها پرسیده شده چه چیزهایی در خانم ها برای آن ها جذابیت دارد و چه چیزهایی ندارد.

 

خانم ها معمولا جزئی نگر و کمال گراهستند و تمام تلاش خود را می کنند تا در جمع ظاهر خوبی داشته باشند و نظر دیگران را به خود جلب کنند. اما مردها هیچ توجهی به جزئیات ندارند و به چیزهای خیلی کلی توجه می کنند.

و اما چه چیزهایی در خانم ها نظر مردها را جلب می کند؟ موارد زیر نتیجه نظرخواهی از یک گروه ۱۵ نفره است که از آن ها پرسیده شده چه چیزهایی در خانم ها برای آن ها جذابیت دارد و چه چیزهایی ندارد.

 

عطر

بیشتر مردهای گروه پاسخ دادند که به عطر خانم ها توجه می کنند و یکی از چیزهایی که همیشه در ذهنشان می ماند بوی عطر خانم هاست.البته عطر نباید بیش از حد تند و زننده باشد زیرا مردها زیاده روی در استفاده از عطر را دوست ندارند.

 

لاک ناخن

مردها به تمیزی و مرتب بودن ناخن خانم ها توجه می کنند و بیشتر آن ها لاک های رنگ جیغ و روشن و ناخن های خیلی بلند را نمی پسندند. ناخن های مرتب و فرنچ شده با لاک رنگ ملایم جذابیت بیشتری برای آن ها دارد.

 

ابروها

تقریبا همه مردها ابروهای مداد کشیده را دوست ندارند و ابروهای مرتب و طبیعی برای آن ها جذابیت بیشتری دارد.

 

مژه ها

در میان گروه ۱۵ نفره نیمی از آن ها ادعا کرده اند که مژه های مصنوعی ظرافت و زیبایی زنانه خاصی به خانم ها می دهد اما به اعتقاد نیمی دیگر مژه های مصنوعی چهره را غیر طبیعی می کند و هیچ جذابیتی برای آن ها ندارد.

 

آرایش

تنها چیزی که همه مردها نسبت به آن توافق دارند آرایش است. البته برای مردها آرایش غلیظ و پررنگ هیچ جذابیتی ندارد. به اعتقاد آن ها ریمل طبیعی، ابروهای طبیعی و رژلب کم رنگ برای یک خانم کافی است.

 

مشکلات پوستی

مردها به مشکلات پوستی نیز توجه می کنند. آن ها خیلی زود متوجه جوش های روی صورت می شوند اما روی آن تمرکز نمی کنند چون نظرشان این است که این جوش مشکل امروز است و فردا وجود ندارد.

البته ناگفته نماند که اگر خانمی مشکلات پوستی شدید داشته باشد برای مردها نشان دهنده بی نظافتی و عدم مراقبت از پوست است.

 

کفش های کثیف

مردها توجه چندانی به کثیف بودن کفش ها ندارند اما اگر کفش بیش از حد کثیف باشد در اولین دیدار نظر خوبی نسبت به شما نخواهند داشت.

 

لباس های چروک

مردها مثل کفش به چروک بودن لباس ها هم توجه چندانی ندارند و اگر لباس یک خانم خوب اتو نشده باشد به ظاهر او هیچ لطمه ای وارد نمی شود.

 

سیگار کشیدن

تقریبا ۸۰ درصد مردها سیگار کشیدن خانم ها را دوست ندارند.

بیشتر مردها بعد از پاسخ دادن به این سوال ها اضافه کرده اند که جذب زنانی می شوند که دید مثبتی به زندگی دارند و تمام موارد بالا روی نظریه آن ها تاثیر گذار است.

منبع:بدونیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x