یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

قرص فیتو (PHYTO) چیست

قرص فیتو (PHYTO) چیست؟ تاثیر آن بر رشد مو و ناخن

قرص فیتو (PHYTO) چیست

در دنیای پیشترفته امروزی، بهبود کیفیت زندگی و حفظ سلامتی افراد اهمیت ویژه‌ای یافته است. یکی از عوامل مهم در این راستا، توجه به مو و ناخن‌های آراسته و زیبا است. با پیشرفت علم و تکنولوژی، محققان و پژوهشگران به دنبال راه‌های جدیدی هستند تا از منابع طبیعی برای بهبود سلامت مو و ناخن شما بهره‌‌برداری کنند. یکی از این راهکارها، استفاده از ترکیبات فعال موجود در گیاهان دارویی است که یکی از مهم‌ترین آن قرص فیتو (PHYTO) است. آیا تاکنون از قرص تقویت مو استفاده کرده‌اید؟ در ادامه مقاله به بررسی ترکیبات، خواص بر روی مو و پوست، عوارض جانبی، موارد احتیاط و منع مصرف قرص فیتو خواهیم پرداخت.

قرص فیتو چیست؟

قرص فیتو یک مکمل غذایی و تغذیه‌ای کامل برای زیبایی و سلامت ناخن و مو شما است. این محصول اولین مکمل ویتامینی که در سال ۱۹۶۹ برای تقویت رشد موی سالم، تقویت ناخن‌ها و روشن کردن پوست به لطف ترکیبات فعال طبیعی آن ایجاد شد. این محصول بسته بندی شده دارای مواد طبیعی است که هر دوز روزانه از این قرص متشکل از اسیدهای چرب ضروری و یک ترکیب آنتی اکسیدانی است که باعث تولید کراتین، رشد موهای سالم، ناخن‌ها و مژه‌های بلندتر می‌شود.

ترکیبات قرص فیتو چیست؟

PHYTO  فیتو فرمول‌های خود را با گیاهانی که ماهرانه انتخاب شده‌اند توسعه می‌دهد. از آنجایی که یک گیاه می‌تواند خواص گیاه دیگری را افزایش دهد، بیوشیمی دانان این شرکت دائماً به دنبال ایجاد ترکیبی از ترکیبات گیاهی با بالاترین عملکرد هستند. اما سوال اینجاست که این محصول دارای چه ترکیب طبیعی است که سبب کمک به مو، پوست و ناخن ما می شود؟ این ترکیب، در یک فرمول ۱۰۰٪ گیاهی، اسانس‌های معطر و عصاره‌های گیاهان را با مزایای درمانی ترکیب می‌کند که برای اقدامات هم‌افزایی بسیار مکمل و ایده‌آل است.

  1. ویتامین‌های B2 و B5: به تولید انرژی توسط سلول کمک می‌کنند.
  2. ویتامین B6: به سنتز طبیعی سیستئین، اسید آمینه سازنده کراتین کمک می‌کند.
  3. ویتامین B7 (بیوتین): در متابولیسم اسیدهای آمینه نقش دارد و به حفظ موهای طبیعی کمک می‌کند.
  4. ویتامین C و E: خواص آنتی اکسیدانی، محافظت از پیاز مو را دارا است.
  5. روی: به حفظ مو و ناخن طبیعی کمک شایانی خواهد کرد.
  6. روغن گل گاوزبان، روغن جوانه گندم: تامین متعادلی از اسیدهای چرب ضروری را فراهم می‌کند.

مواد دیگر موجود در ترکیبات این قرص هم شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. روغن سبوس برنج
  2. روغن جوانه گندم
  3. ژلاتین
  4. عصاره آسرولا
  5. ریبوفلاوین
  6. بیوتین
  7. تیتانیوم
  8. گلیسرول
  9. لسیتین سویا
  10. اوریزانول

بررسی تاثیر قرص فیتو بر رشد مو

آزمایشگاه PHYTO، با آزمایشگاه علمی نوآورانه پیشرفته خود که با پزشکان، فارماکولوژیست‌ها، گیاه شناسان و بیوشیمیست‌ها کامل شده است، قادر است فعال‌ترین عصاره‌های گیاهی را شناسایی کند تا زیبایی اصلی مو به واسطه آنها آشکار شود. کار آن‌ها که توسط آزمایش‌های علمی دقیق تأیید شده است، راه را به سوی نوآوری باز کرده است و به این شرکت اجازه می‌دهد تا به یک پیشگام مشهور در مراقبت از مو تبدیل شود. این محصول فاقد گلوتن، پارابن، سولفات، سیلیکون، مواد پتروشیمیایی و روغن‌های معدنی می‌باشد که سبب تاثیر عالی بر رشد و تراکم مو شما می‎‌شود.

  1. درخشندگی پوست را افزایش می‌دهد.
  2. حجم و طول مژه‌ها را افزایش می‌دهد.
  3. موهای پرتر، ضخیم‌تر و قوی‌تر را تقویت می‌کند.
  4. ناخن‌ها را تقویت کرده و شکاف را کاهش می‌دهد.
  5. بدون روغن معدنی، پارابن، سولفات و سیلیکون
  6. نتایج بالینی ۹۵ درصد اثربخشی را نشان می‌دهد که بهبود قابل مشاهده‌ای در مو نمایان می‌شود.

بررسی تاثیر قرص فیتو بر ناخن ها

آزمایشگاه‌های PHYTO عصاره‌های گیاهی خود را با روشی دقیق و به لطف تکنیک‌های اختصاصی با کارایی بالا تولید می‌کنند که قدرت منحصر‌به‌فرد و مزایای بی‌نهایت گیاهان را متمرکز می‌کند. این نمونه منحصر به فرد به آن‌ها اجازه می‌دهد تا فعال ترین قسمت گیاه (برگ، گل، ساقه یا ریشه) را بر اساس معیارهای عملکرد دقیق (از جمله ایمنی) استخراج کنند و در موثرترین غلظت استفاده کنند. این فرایند سبب می‌شود تا قرص‌های تولیدی این شرکت دارای خواص بالا برای افزایش استحکام و رشد ناخن شما باشند که همواره یکی از دغدغه‌های بزرگ بانوان عزیز است.

قرص فیتو (PHYTO) چیست

فیتو یا هیرتامین؟

قرص فیتو و هیرتامین دو مکمل محبوب برای ریزش مو هستند. هر دو مکمل حاوی مواد مغذی و گیاهی زیادی می‌باشند که می‌توانند به تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن کمک کنند. قرص هیرتامین با استفاده از ساختار طبیعی و بدون هیچ ماده شیمیایی و مصنوعی تولید شده است که سبب تقویت و رشد مو، سلامت پوست و ناخن شما می‌شود. این محصول برای تمامی افراد جز زنان باردار و افراد زیر ۱۸ سال قابل استفاده است.

 

یک عدد قرص هیرتامین شامل ریبوفلاوین، تیامین، نیاسین، فولات، ویتامین A، B6، B12، C و D، بیوتین، اسید پانتوتنیک، روی، گیاه آلوئه ورا، گیاه برهمی، سلنیوم و… می‌باشد. در مقابل مکمل فیتو دارای انواع مواد مغذی از جمله روغن گل گاو زبان، مخمر، ریبوفلوین و بیوتن، کلسیم پانتوتنات، غلات معطر، گلوتن، عصاره آسرولا غنی شده با ویتامین C، روغن جوانه گندم، روغن سویا هیدروژنه، انواع ویتامین ها و… است. هر دو مکمل طبیعی و در جهت تقویت مو در انسان استفاده می‌شود، ولی هیرتامین یک فراورده‌ گیاهی و کاملا وگان است و در مقابل مکمل فیتو به دلیل دارا بودن ژلاتین و روغن ماهی یک محصول کاملا وگان محسوب نمی‌شود.

 قرص فیتو (PHYTO) چیست

فیتو یا هیرویت؟

مهم‌ترین دلیل ریزش مو در مردان و زنان مربوط به کمبودهای تغذیه‌ای، استرس، مشکلات هورمونی و … است. کپسول‌های هیرویت یک مکمل کامل برای رشد و تراکم مو و ناخن محسوب می‌شوند. ترکیبات قرص هیرویت شامل بیوتین، ویتامین‌های A، B، C، D، ال سیستئین، ال متیونین، لسیتین، زینک، آهن و… می‌باشد.

قرص فیتو (PHYTO) چیست

یکی از تفاوت‌های اصلی کپسول هیرویت نسبت به فیتو در عوارض جانبی و منع مصرف آن است. بعد از مصرف هیرویت در برخی افراد عوارض جانبی مانند تغییر رنگ ادرار و مشکلات معده قابل مشاهده است که البته هیچ کدام نگران کننده نیستند. در مقابل در رابطه با قرص فیتو عوارض جانبی خاصی جز جوش‌های پوستی در موارد نادر به پزشکان گزارش نشده است. توجه داشته باشید که قرص hair vit به صورت کامل و تخصصی برای درمان ریزش موی ناشی از فقر مواد غذایی تولید شده است.

 

فیتو یا فولیکوژن؟

قرص فولیکوژن یک مکمل محصولی از شرکت زیست اروند فارمد است که برای پیشگیری و درمان ریزش مو ناشی از رژیم غذایی نامناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از ترکیبات مهم این قرص شامل سلنیوم، بیوتین، ویتامین D3، ویتامین B6، ویتامین B5، ویتامین E، متیونین، سیستین، زینک، فولیک اسید، مس و… می باشد. ترکیبات این محصول در بهبود عملکرد سلولی فولیکول‌های مو نقش بسزایی دارند. بیشترین کاربرد قرص فولیکوژن مربوط به مو است و در مقابل فیتو با ترکیبات خاص خود سبب تقویت ناخن، مو و پوست شما می‌شود.

قرص فیتو (PHYTO) چیست

در حالت کلی ریزش مو انسان می‌تواند ناشی از تغییرات هورمونی، ژنتیک، استرس، کاهش وزن و… باشد. شما ابتدا باید دلیل ریزش مو یا شکنندگی ناخن خود پیدا کنید و سپس به دنبال مکمل یا دارویی مناسب برای درمان آن باشید. با این حال، یکی از دلایل اصلی ریزش مو مربوط به کمبود مواد مغذی مانند بیوتین، انواع ویتامین‌ها از جمله نوع B و D، کم خونی، زینک و… است. هر دو قرص با ترکیبات موثر و طبیعی خود سبب رفع کمبود مواد مغذی در بدن شده و به رشد و تراکم مو شما کمک شایانی می‌کنند.

بررسی مکمل هایی که در کنار قرص فیتو مصرف میشوند

قرص فیتو یک محصول طبیعی کامل است، اما برخی در کنار این محصول از مکمل‌های دیگری استفاده می‌کنند. بسته به شرایط فرد، میزان ریزش مو و همچنین تجویز پزشک شما می‎‌توانید انواع مکمل دیگر برای مراقبت از پوست، مو و ناخن‌های خود مصرف کنید.

تفاوت قرص فیتو اصل و فیک چیست؟

به دلیل خواص و کاربردهای فراوان این قرص، شرکت‌های زیادی اقدام به کپی‌برداری این محصول در سال‌های اخیر کرده‌اند. محصول اصلی این شرکت تفاوت بسیار زیادی با نسخه تقلبی آن دارد. به همین دلیل شما قبل از خرید قرص فیتو، باید از اصالت آن اطمینان پیدا کنید. راه‌های تشخیص اصلی و فیک بودن این محصول شامل بافت و ظاهر، بررسی یکسان بودن بچ کد قرص، بارکد قرص و ویژگی‌های ظاهری آن‌ می‌باشد.

  1. یکی از ویژگی‌های مهم قرص فیتو، نوع بافتی روغنی و کمی چسبناک آن است که سبب چسبیدن قرص به شیشه و تکان نخوردن آن می‌شود.
  2. اکثز قرص‌ها و مکمل‎‌های طبیعی موجود در بازار دارای بچ کد می‌باشند. برای فیتو این کد بر روی خود شیشه قرص و ته کارتن حک شده که باید هر دو یکسان باشند.
  3. بارکد موجود در این محصول به شما اطلاعاتی در مورد محصول و سازنده آن می‌دهد که بر روی مکمل حک شده است.
  4. در آخر نیز کیفیت و بسته بندی اصل نسبت به محصولات فیک بسیار متفاوت است که با کمی دقت می‌توان متوجه آن شد.

موارد مصرف قرص Phyto

کاربردها و موارد مصرف داروها و مکمل‌ها با یکدیگر تفاوت زیادی دارد. داروهای شیمیایی و گیاهی برای درمان انواع بیماری و مشکلات بدن توسط بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولی مکمل‌ها و قرص‌های طبیعی مانند قرص فیتو برای تقویت رشد موی سالم، تقویت ناخن‌ها و روشن کردن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. موراد مصرف این مکمل طبیعی برای کاهش ریزش مو، تقویت و افزایش تراکم مجدد مو، ناخن‌های شکننده، جبران کمبود انواع ویتامین‌های B و آنتی اکسیدان در بدن و… می‌باشد. این داروی طبیعی با سال‌ها حضور در بازار جهانی نشان داده است که محصولات تولیدی این شرکت دارای خواص بالا و بدون عوارض خطرناکی می‌باشند.

  1. کاهش ریزش مو
  2. کمک به رشد مجدد مو در مردان و خانم‌ها
  3. جلوگیری از شکستگی ناخن
  4. افزایش رشد ناخن
  5. کمک به جبران کمبود انواع ویتامین B و آنتی اکسیدان‌ها

مقدار مصرف قرص فیتو

روزانه ۲ عدد کپسول PhytoPhanere را با یک لیوان آب ترجیحاً صبح میل کنید. ترکیبات گیاهی موجود در این محصول سبب کاهش ریزش مو در مردها و زنان شده است. آقایان برای دریافت نتیجه مناسب بهتر است از شامپو انرژی زا فیتواکسیل و درمان موهای نازک کننده فیتواکسیل استفاده کنید. همچنین بانوان نیز برای دریافت نتیجه عالی از این محصول بهتر است از محصولات درمان موهای نازک کننده فیتوسیان و شامپو حجم دهنده فیتوسیان برای موهای نازک استفاده کنند. البته مصرف این قرص بستگی به تجویز و دستور پزشک شما دارد، برای مثال در برخی افراد یک قرص در روز و برخی دیگر ۲ قرص تجویز می‌شود.

زمان مصرف

افرادی که قصد استفاده از قرص فیتو بدون نسخه و تجویز پزشک را دارند، باید توجه کنند که شرایط بدنی و سلامت هر فرد با دیگران متفاوت است. لذا همواره پیشنهاد می‌شود زمان و مقدار مصرف دقیق این محصول را با دستور و نسخه پزشک استفاده کنید. زمان مصرف درست این قرص روزانه ۲ عدد کپسول را با یک لیوان آب و ترجیحاً صبح میل کنید. همچنین استفاده از این دارو را تا ۴ ماه پیگیری کنید تا بهترین تاثیر حاصل شود.

نحوه استفاده از قرص فیتو

  1. دوره تجویزی قرص فیتو ۴ ماهه و با مصرف روزانه یک الی دو قرص است.
  2. نیم ساعت قبل و بعد از مصرف این محصول از مصرف کافئین پرهیز کنید.
  3. در صورت مصرف قرص در نوبت‌های تعیین شده شاهد بهبودی کامل ریزش مو در مردان و زنان خواهیم بود.
  4. پیشنهاد می‌شود در کنار این محصول، از شامپوهای حجم دهنده مو یا دیگر محصولات برای درمان موهای نازک نیز استفاده شود.

موارد احتیاط

قبل از مصرف هر دارو یا مکمل طبیعی بهتر است با پزشک در رابطه با سوابق پزشکی خود مشورت کنید. افراد با سوابق پزشکی مانند مشکلات گوارشی، قلبی و عروقی، مشکلات کبدی، فشار خون بالا و… قبل از مصرف این مکمل به موارد منع مصرف و احتیاط دقت کنند. همچنین در صورتی که داروی خاصی را مصرف می‌کنید که ممکن است سبب تداخل دارویی با فیتو شود حتما به پزشک خود اطلاع دهید. بدون دستور و تجویز پزشک دارویی را قطع یا دوز آن را تغییر ندهید.

موارد منع مصرف

  1. موارد منع مصرفی خاصی از این دارو گزارش نشده است، ولی برای افراد با حساسیت‌های مفرط باید با احتیاط مصرف شود.
  2. زنان باردار یا مادران شیرده بدون دستور و تجویز پزشک این دارو را مصرف نکنند.
  3. در صورت داشتن سوابق پزشکی خاص حتما با پزشک معالج خود مشورت کنید.
  4. سالمندان از خوردن بدون دستور پزشک اکیدا خودداری کنند، با اینکه موارد خاصی از خطرات استفاده در سالمندان گزارش نشده است اما باید با احتیاط و دستور پزشک مصرف شود.

عوارض جانبی

بسیاری از محصولات بهداشتی و درمانی موجود در بازار دارای عوارض جانبی بعد از مصرف می‌باشند که باید به آن دقت کافی داشت. تاکنون عوارض شایع و خطرناکی از قرص فیتو به پزشکان گزارش نشده است. ولی در برخی موارد شاهد جوش‌های پوستی در افراد هستیم که مهم‌ترین عوارض آن محسوب می‌شود. این جوش‌های پوستی ریشه در بیوتین موجود در قرص دارد که موقتی بوده و بعد از مدتی از بین خواهد رفت. در صورتی که این عوارض بعد از قطع محصول ادامه یافت به پزشک خود اطلاع دهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x