شخصیت شناسی افراد از روی مدل ابرو

 

شاید باور نکنید، اما از روی مدل ابرو می‌توان به نکات ظریف شخصیت هر فرد پی برد.
هر چند نباید کسی را از روی ظاهر او قضاوت کرد، ولی افرادی هستند که در این زمینه کاملا تخصص دارند و می‌توان گفت حرفه‌ای این کار هستند.

آنها دیگران را با کمک دانش فیزیولوژی و تکنیک‌های شناخت چهره‌ها و بر اساس رفتارها و پیچیدگی‌های ظاهریِ جسمشان تحلیل می‌کنند. بسیاری از کارشناسان این کار بر اساس تکنیک‌های مختلف و با توجه به نحوه لباس پوشیدن، کفش‌ها، رنگ موها و حتی از حرکات بدن و نوع نگاه افراد، می‌توانند تا حدودی بعضی از ویژگی‌های اخلاقی آنها را متوجه شوند.

 

شخصیت شناسی با توجه به مدل ابرو

از جمله روش‌هایی که این قبیل متخصصان از آنها کمک می‌گیرند، می‌توان به نوعی روش باستانی اشاره کرد که بر اساس آن شخصیت درونی یک فرد از جمله نحوه فکر کردن، احساس کردن، رفتار کردن او و همچنین هر آن چیزی که برای شاد بودن در زندگی به آن نیاز دارد، را می‌توان مشخص کرد.
این کار تنها از طریق ارزیابی ویژگی‌های جسمانی افراد، انجام می‌شود.

حتی کوچکترین جزئیات صورت شما، بویژه شکل ابروهایتان، می‌تواند بسیاری از ویژگی‌های شخصیتی‌تان – از جمله اینکه آیا آدم واکنش‌گرا یا کمال‌گرایی هستید – را بیان کند.

ما امروز برای شما این امکان را فراهم کرده‌ایم که بتوانید با خواندن این مطلب تحلیل شخصیت خود را با توجه به مدل ابرویی که دارید، متوجه شوید. خوب اگر کنجکاوید ببینید که بر اساس این روش، تحلیل شکل ابروهای شما تا چه اندازه دقیق است.

این مطلب را تا انتها بخوانید.

 

ابروهای گرد: (Round Eyebrows)

اگر این مدل ابرو را دارید، به این معنی است که فرد بسیار مهربانی هستید و همیشه به نیازها و خواسته‌های دیگران توجه دارید و فکر می‌کنید. همیشه در زمان تصمیم‌گیری علاوه بر خواسته‌های خود، خواسته‌های دیگران را هم در نظر می‌گیرید و برای همه به دنبال یک رابطه‌ای برد-برد هستید.

ابروهای صاف (Straight Eyebrows)

اگر ابروهایتان در یک خط راست قرار گرفته اند و صاف هستند، با داشتن این مدل ابرو، شما فردی بسیار منطقی هستید. برای فکر و منطق ارزش زیادی قائلید و معتقدید که در مورد مسائل مختلف باید با دقت زیاد فکر کرد. و در عین حال واکنش‌گرا نیستید.

ابروهای قله‌ای شکل (Peaked Eyebrows)

اگر ابروهای قله‌ای دارید، بر اساس احساساتتان تصمیم‌گیری می‌کنید و به هر تصمیمی به سرعت عمل می‌کنید. بسیار واکنشی هستید، بنابراین اگر چیزی را در ذهن داشته باشید، به سرعت آن را به اجرا در می‌آورید. اما همه کارهایتان لزوماً بر مبنای عقل و منطق نیست و بیشتر بر اساس احساساتی است که در آن لحظه در درون خود دارید.

ابروهای مدل ملکه‌ای (Queen’s Eyebrows)

اگر شما این مدل ابرو را دارید، وقتی کسی به شما نگاه می‌کند، به نظر می‌رسد ابروهایتان بسیار بالا قرار دارند. در چهر‌ه‌خوانی چینی، به این مدل، ابروهای مدل ملکه‌ای گفته می‌شود. شما معمولا حس خوبی را به دیگران منتقل می‌کنید، حسی واقعی از استایل و زیبایی. تمایل به کمال گرایی دارید و می‌توانید در لحظه تصمیمات مختلفی را در ذهن داشته باشید و با آنها کلنجار بروید، هر چند در ذهن‌تان فقط یک تصمیم درست وجود دارد. معمولا از خود انتقاد می‌کنید و نگران این هستند که مبادا تصمیمات اشتباهی بگیرید. به شدت نسبت به خود سخت‌گیرید.

ابروهای بلند (Long Eyebrows)

اگر جزو کسانی هستید که ابروهای بلند دارند، علاقه دارید دوستان زیادی داشته باشید، زیرا احساس می‌کنید به شما قدرت زیادی می‌دهد. بنابراین با این مدل ابرو، شما می‌توانید با تمامی دوستانتان و احساساتی که آنها دارند، به شیوه مناسبی ارتباط برقرار کنید.

ابروهای کوتاه (Short Eyebrows)

اگر ابروهایتان کوتاه است، شما هم دوست دارید صاحب دوستان خیلی زیادی باشید، اما فقط تعداد کمی از آنها صمیمی باشند. معمولاً ترجیح می‌دهید از دیگران درخواست کمک نکنید.

 

ابروهای ضخیم (Thick Eyebrows)

اگر ابروهای ضخیم و پر دارید، این می‌تواند معانی زیادی داشته باشد. بسیار قاطعید و به صورت ذاتی اعتماد به نفس دارید. با داشتن این مدل ابرو حس می‌کنید همه چیز را متوجه می‌شوید. بسیار منطقی هستید و دوست دارید برای انجام کارهایتان رویه‌ای ثابت و مستقیم را پیش بگیرید. بعلاوه مایل هستید که از لحاظ فیزیکی، انسان‌ فعالی باشید.

ابروهای نازک و پراکنده (Thin, Sparse Eyebrows)

داشتن ابروهای نازک و پراکنده- حتی اگر در ابتدا ضخیم بوده‌اند و به مروز زمان به دلایل مختلف نازک شده‌اند- بر اعتماد به نفس تأثیر می‌گذارد. اگر ابروهایتان از ابتدا نازک بوده باشد، معمولاً دارای اعتماد به نفس پایینی هستید ولی نکته مثبت شما این است که عصبانی و پرخاشگر نیستید.

ابروهای مورب (Diagonal Eyebrows)

هر چقدر زاویه ابروها تیزتر باشد، میزان احساسات شدیدتر و فرد واکنش‌گراتر است. اگر به صورت طبیعی با این ابروها به دنیا آمده‌اید، خوب است. اما اگر سعی دارید ابروهایتان را به این حالت دربیاورید، در واقع دارید با وضعیت طبیعی خود مقابله می‌کنید و این موضوع ممکن است باعث ایجاد عدم تعادل در شخصیت شما شود. علاوه بر این باعث خواهد شد در تصمیم‌گیری با سختی روبرو شوید.

 

به نظر شما تحلیل‌ها چطور بود؟ موارد ارائه شده متناسب با مدل ابروی شما تا چه اندازه به شخصیت شما نزدیک بود یا شاید کاملاً مطابقت داشت؟ امیدوارم از نتایج این تحلیل لذت برده باشید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x