شخصیت شناسی از روی روش غذاخوردن

 

عادتهای غذا خوردن ارتباط مستقیم با شخصیت افراد دارد. این عادت ها کاملا غریزی هستند و نمی توان به راحتی آن ها را تغییر داد. با دقت به روش غذاخوردن دیگران می توانید شخصیت او را بشناسید.

شخصیت شناسی از روی عادت های غذا خوردن

بیشتر مردم نمی دانند که عادت های غذا خوردن تا چه اندازه نشان دهنده ویژگی های شخصیتی آن هاست. در واقع عادتهای غذا خوردن ارتباط مستقیم با شخصیت افراد دارد. این عادت ها کاملا غریزی هستند و نمی توان به راحتی آن ها را تغییر داد. با دقت به روش غذاخوردن دیگران می توانید شخصیت او را بشناسید.

 

کسانی که آرام غذا می خورند

کسانی که عجله ای برای تمام کردن غذا ندارند در واقع می خواهند با عجله نکردن از تمام لحظات زندگی خود لذت ببرند. آن ها این الگو را در محل کار و زندگی شخصی شان به کار می برند و به همین دلیل ممکن است وقت شان را از دست بدهند.این رفتار آن ها برای همکارانشان که زمانی زیادی برای تمام شدن وظایف شان انتظار می کشند آزار دهنده است.

 

 

کسانی تند غذا می خورند

کسانی که غذایشان را در ۵ دقیقه تمام می کنند در انجام دادن چند کار با هم مهارت دارند. آن ها ضرب الاجل ها را از دست نمی دهند و تا قبل از زمان مقرر آن را انجام می دهند.  آن ها روحیه رقابتی دارند و همیشه عجول هستند به همین دلیل برخی از لحظات را در زندگی از دست می دهند. آن ها به قدری خود را درگیر وظایف می کنند که مراقبت از خودشان را فراموش می کنند.

 

 

کسانی که غذاها را در یک بشقاب میچینند

این افراد دوست ندارند غذاها در یک بشقاب با هم مخلوط شوند. آن ها منظم و سازمان یافته هستند و روی تمام کارهای خود کنترل کامل دارند. آن ها از شلختگی متنفر هستند و با بی نظمی عصبی می شوند. این افراد خانه های تمیز و منظمی دارند.

 

 

کسانی که تمام غذاها را در یک بشقاب مخلوط می کنند

کسانی که تمام غذا را در یک بشقاب مخلوط می کنند برونگرا و دوستانه هستند و در محل کار مسئولیت چند کار را به عهده میگیرند. آن ها عاشق شغلشان هستند اما می دانند که چگونه برای کسانی که دوست دارند وقت بگذارند و معمولا روابط سالمی دارند.

 

 

کسانی که دوست دارند غذاهای عجیب بخورند

این افراد همیشه در رستوران ها به دنبال عجیب ترین و متفاوت ترین غذا هستند. آن ها ریسک کردن را دوست دارند و از شکست نمی ترسند. حتی به مسخره ترین ایده ها پاسخ مثبت می دهند دوست دارند از محدوده امن خود بیرون بیایند و چیزهای جدید را تجربه کنند. آن ها هرگز کسل کننده نیستند و بخاطر شجاعت و ریسک پذیر بودنشان تحسین می شوند.

 

 

کسانی که در وعده یک نوع غذا می خورند

این گونه افراد که یک نوع غذا را تمام می کنند و دوباره سراغ نوع دیگر می روند بسیار جزئی نگر هستند و به هر چیزی با دقت فکر می کنند. به همین دلیل در کارهایی که انجام می دهند بسیار موفق هستند. آن ها جزئیاتی که دیگران دقت نمی کنند را می بینند و باید با کسانی که استراتژی مشابهشان را پیروی نمی کنند صبور باشند.

 

 

کسانی که با صدای بلند می جوند

این افراد بسیار برون گرا و دوستانه هستند و مهم نیست دیگران چه فکری درباره آن ها می کنند. برای آن ها هیچ چیزی مهم نیست و در مقابل مشکلات با آرامش رفتار می کنند.

 

 

کسانی که با دقت غذا درست می کنند

این افراد دوست دارند غذا را در لقمه های کوچک اندازه دهان درست کنند زیرا افرادی سازمان یافته هستند. آن ها رویا پردازان خوبی هستند و در کارشان اشتیاق زیادی دارند. آن ها دوست دارند از قبل کارها را برنامه ریزی کنند. تنها چیزی که باید این گونه افراد مراقب باشند این است که بخاطر آینده زمان حال را از دست ندهند.

 

 

کسانی که همیشه از بشقاب دیگران غذا می خورند

به اشتراک نگذاشتن غذا یک رفتار خودخواهانه است اما این که همیشه یک نفر بخواهد از سیب زمینی سرخ کرده های شما بخورد هم آزار دهنده است. این افراد روحیه مالکیت دارند و هر وقت چیزی را بخواهند به زبان می آورند. آن ها رفتار بچگانه ای دارند چون معمولا “نه” نشنیده اند.

 

منبع:بدونیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x