دانلود بازی SWAT 4

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> SWAT 4

این بازی چهارمین نسخه از سری بازی های اکشن تروریسیتی و پرطرفدار نیروی ضربت SWAT که علاقمندان بازی  های رایانه ای به خوبی با این بازی و قابلیت های برتر و زیبایی های آن آشنا هستند.
گروه های ضد شورش SWAT در سال میلادی 1967 با کاملترین و مجهز ترین لوازم ، تجهیزات و پیشرفته ترین و با بالاترین تکنولوژی های جنگی مجهز شدند که سری بازی های Swat نیز بر پایه همین گروه نیرو های ضد شورش ساخته شدند.در این بازی از هوش مصنوعی  بالایی استفاده شده ، که در این بازی شما باید بسته به شرایط حاکم بر بازی استراتژی خاصی را در پیشبرد بازی اتخاذ کنید. کاراکترها و اسلحه ها بسیار عالی طراحی شده اند و دموها بسیار طبیعی و بی نقص هستند. جزییات ریز بسیاری در بازی به چشم می خورند که می توان به پخش شدن تکه های چوب در محیط پس از منفجر شدن درها و یا دود حاصل از انفجار اشاره کرد.در آغاز بازی هنگامی که تیم شما مسلح شد ٬ ماموريت آغاز مي شود. اولين ماموريت در يك رستوران چيني اتفاق مي افتد. شما بايد در يك عمليات خطرناك به جستجوي منطقه پرداخته و مانع خريد و فروش اسلحه بشويد.
این بازی یکی از محصولات محبوب كمپاني Irrational Games می باشد که توسط كمپاني VU Games منتشر و در عرصه بازی های رایانه ای با سبک اکشن ، معرفی شد و جایگاه خاصی در میان اینگونه بازی ها به خود اختصاص داد.این بازی قابلیت اجرا به صورت شبکه با تعداد نفرات حداقل یک نفر و حداکثر شانزده نفر را دارا می باشد.
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

OS: XP/Vista/7
CPU : Pentium III 1.0GHz / Celeron 1.2Ghz / Athlon 1.2 GHz or equivalent
RAM : 256 MB
VGA : 128 MB
DirectX 9.0

حجم فایل دانلود:761MB

رمز فایل دانلود:www.bazikids.com

دانلود