بزرگ کردن لبها با ورزش و خوراکی های طبیعی

آیا می‌دانستید که یکی از راه‌های سریع و طبیعی بزرگ‌‌کردن لب‌ها ورزش است؟ بله، این قضیه کاملاً حقیقت دارد؛ زیرا لب‌هایتان مثل دیگر اعضای بدن دارای عضلاتی است که با تقویت و فرم‌دادن به آن‌ها می‌توانید روزبه‌روز شاهد برجسته‌تر شدن و فرم‌گرفتن این عضلات باشید.

بزرگ کردن لب‌ها با ورزش به سبک آنجلینا جولی

 

جذابیت لب‌ها در صورت را نمی‌توان انکار کرد؛ علاقه به بزرگ‌ کردن لب‌ها در میان خانم‌ها نیز از همین جذابیت سرچشمه می‌گیرد. آیا شما هم دوست دارید لب‌هایی مثل آنجلینا جولی داشته باشید؟ تا به‌حال به چه روش‌هایی را امتحان کرده‌اید؟

آیا می‌دانستید که یکی از راه‌های سریع و طبیعی بزرگ‌‌کردن لب‌ها ورزش است؟ بله، این قضیه کاملاً حقیقت دارد؛ زیرا لب‌هایتان مثل دیگر اعضای بدن دارای عضلاتی است که با تقویت و فرم‌دادن به آن‌ها می‌توانید روزبه‌روز شاهد برجسته‌تر شدن و فرم‌گرفتن این عضلات باشید.

از طرف دیگر با انجام ورزش و افزایش خون‌رسانی به بافت لب‌ها می‌توانید خیلی زود منتظر رنگ گرفتن و قلوه‌ای‌تر شدنِ لب‌هایتان باشید.

 

بزرگ کردن لب‌ها با ورزش

با وجود رقابتی‌شدنِ بحث زیبایی و گرم‌شدنِ بازار تزریق‌ها، تغییر فرم لب‌ها و زیباتر نشان‌دادنِ لب‌ها نیز به یکی از دغدغه‌های دختران و خانم‌های ایرانی تبدیل شده است.

اما با وجود عوارض و مشکلاتی که درحین انجام تزریق یا بعد از آن ممکن است پیش بیاید، بهترین راه، رفتن به سراغ گزینه‌های طبیعی برای برجسته‌کردنِ دائمی لب‌ها است.

 

در نتیجه ورزش لب‌ها و یوگای صورت بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانیم برای بزرگ کردن لب‌ها از آن‌ها استفاده کنیم. در ادامه چند تمرین فوق‌العاده برای تغییر فرم لب‌ها و قلوه‌ای‌کردنِ آن‌ها را آموزش خواهیم داد.

 

آمادگی برای شروع ورزش لب

قبل از شروع ورزش بهتر است لب‌هایتان را برای یک تمرین فوق‌العاده آماده کنید. اولین نکته نوشیدن یک لیوان آب برای آب‌رسانی به لب‌ها است. پیشنهاد می‌کنیم از یک مرطوب‌کننده نیز استفاده کنید تا مبادا تمرینات باعث چروک‌شدنِ لب‌هایتان شود.

 

۱ گرم‌کردن لب‌ها و صورت

بهتر است اولین تمرین را با پُر کردنِ گونه‌ها از هوا شروع کنید. اگر تازه تمریناتتان را شروع کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هر دو طرف دهان خود را با هوا پر کرده و سعی کنید هوا را با فشار دادنِ لب‌ها به هم، در داخل دهانتان محبوس کنید.

بعد از مدتی که پیشرفت کردید و عضله لب‌هایتان قوی‌تر شد، فقط یک قسمت دهان را با هوا پر نموده و آن را داخل دهان و بین دو گونه خود جابه‌جا کنید.

 

زمان انجام حرکت

۱۰ تا ۲۰ ثانیه هوا را داخل دهان خود نگه داشته و ۱۰ تا ۲۰ بار حرکت را تکرار کنید.

 

۲ جمع‌کردن لب‌ها

یکی از حرکات فوق‌العاده برای تقویت عضلات لب‌ها، حرکت جمع‌کردنِ لب‌ها است. این حرکت بسیار شبیه به بوسه‌زدن خواهد بود.

...

برای انجام آن صاف بنشینید و لب‌هایتان را جمع کنید. سعی کنید لب‌ها را بالا آورده و به نوک بینی‌تان نزدیک کنید. تا حد ممکن لب‌ها را بالا آورده و در همین حالت نگه دارید. به لب‌های خود استراحت داده و حرکت را از نو شروع کنید.

 

مدت زمان انجام حرکت

به مدت ۵ ثانیه لب‌های خود را در بالاترین نقطه نگه داشته و ۵ بار حرکت را تکرار کنید.

 

 

۳ تقویت ماهیچه حلقوی دهان

تمرین ماهیچه حلقوی‌ که دور دهانتان را دربرگرفته نیز یکی دیگر از تکنیک‌ها برای بزرگ و تو پُرکردنِ لب‌ها است. برای انجام این تمرین قبل از هر چیز دور دهان و لب‌هایتان را با آب یا روغن مرطوب کنید تا پوست لبتان دچار ترک‌خوردگی یا آسیب نشود.

 

هر دو انگشت اشاره خود را در گوشه‌های دهان خود قرار داده و به‌آرامی لب خود را از دو طرف بکشید. همین حرکت ساده باعث انقباض ماهیچه حلقوی داخل دهان شده و آن را تقویت خواهد نمود.

 

مدت زمان انجام حرکت

این حرکت را ۲۵ بار تکرار کرده و هر بار پس از کشیدن دو طرف دهان، ۳ ثانیه صبر کنید تا عضله این قسمت منقبض شود.

 

 

۴ تمرین حرف اُ

انجام این حرکت ورزشی باعث می‌شود تا ماهیچه لب‌ها و گونه‌هایتان تقویت شده و لبخند زیباتری داشته باشید. برای شروع این تمرین لب‌های خود را جمع کرده و در حین تمرین اُ، باید انقباض لب‌هایتان را احساس کنید.

مدت زمان انجام حرکت

تمرین صدای اُ را ۲ تا ۳ ثانیه بدون وقفه تکرار کرده و ۲۵ بار انجام دهید.

 

 

۵ تمرین لب با لیوان یا استوانه

یکی دیگر از تمریناتی که برای بزرگ‌تر کردنِ لب پایین خود می‌توانید از آن استفاده کنید، تمرین با استوانه یا لیوان است. برای انجام این تمرین، یک لیوان یا استوانه را برداشته و روی لب‌هایتان بگذارید. با مکیدن هوای داخل استوانه و گذشت چند دقیقه زمان، لب‌هایتان حجیم‌تر خواهد شد.

 

مدت زمان انجام حرکت

تا وقتی‌که لب‌های شما به اندازه دلخواه رسید، می‌توانید این حرکت را تکرار کنید. فقط حتماً قبل از انجام این ورزش لب‌هایتان را چرب کنید تا از بروز چروک جلوگیری شود.

 

 

بزرگ کردن لب‌ها با معجون‌های طبیعی

۱ ماسک حجم‌دهنده لب پودر دارچین

دارچین یکی از طبیعی‌ترین و در دسترس‌ترین ماسک هایی است که کمی به لب‌هایتان حجم می‌دهد. مسواک قدیمی‌تان را خیس کرده و کمی پودر دارچین روی آن بمالید.

البته روغنی‌کردن مسواک نیز راه‌ِحل خوبی است. شما می‌توانید بعد از آغشته‌کردن مسواکتان به روغن نارگیل، آن را داخل پودر دارچین فرو ببرید، با این کار هم رطوبت لب‌هایتان بیشتر شده و هم حجم خواهد گرفت.

نکته: اگر با این کار، احساس آزردگی در پوست لب‌هایتان داشتید، بهتر است شیوه‌های دیگر را امتحان کنید.

 

۲ ماسک حجم‌دهنده لب روغن نعنا

نعنا هم خاصیتی مثل دارچین داشته و با ایجاد التهاب جزئی، حجم لب‌ها را افزایش می‌دهد. برای بهره‌مندشدن از خواص آن بهتر است که از روغن طبیعی نعنا استفاده کرده و چند قطره روی لب‌هایتان بمالید.

 

۳ روغن خراطین

طب سنتی، روغن خراطین را به‌عنوان حجم‌دهنده و بزرگ‌کننده می‌شناسند. به همین خاطر یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای افزایش حجم لب‌ها پیشِ‌رو دارید، استفاده از روغن خراطین است؛ زیرا گردش خونِ داخل لب‌ها را تا حد زیادی افزایش داده و کلاژن است.

برای استفاده از این روغن، هر ۲۴ ساعت یک‌بار قبل از خواب چند قطره از آن را روی لب‌هایتان به مدت ۱۵ دقیقه ماساژ دهید و بگذارید تا صبح روی لب‌هایتان بماند. صبح با آب ولرم روغن خراطین را از روی لب خود بشویید.

 

۴ ماسک حجم‌دهنده لب با فلفل

یکی دیگر از گزینه‌ها برای حجم‌دادن به لب‌ها استفاده از فلفل است! فلفل قرمز سرشار از ویتامین E بوده و جریان خون به لب‌هایتان را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

برای تهیه این ماسک حجم‌دهنده کافی است چند قطره روغن زیتون را با پودر فلفل قرمز ترکیب کرده و اجازه دهید تا ۵ دقیقه روی لب‌هایتان بماند. اگر نگرانید که مبادا به فلفل حساسیت داشته باشید، ابتدا این ماسک را روی دست خود امتحان کنید؛ البته نگران قلقلک‌های فلفلی نباشید، این حس‌ها موقت است.

 

نتیجه‌گیری

لب‌ها یکی از نمادهای زنانگی در خانم‌ها به‌شمار می‌رود. اکثر خانم‌ها می‌خواهند لب‌هایی برجسته داشته باشند، اما هیچ علاقه‌ای به انجام پروتز، بوتاکس و تزریق چربی ندارند. در این مطلب از فیتامین ۴ معجون طبیعی و چند تمرین برای بزرگ کردن لب‌ها معرفی شده که با انجام آن‌ها می‌توانید مثل آنجلینا جولی لب‌هایی برجسته و جذاب داشته باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x