معروف‌ترین عطرهای مردانه در دنیا کدامند؟

معروف‌ترین عطرهای مردانه در دنیا کدامند؟

 

ادکلن آلفا مونته و سایر برندها، بیشتر دارای رایحه‌های چوبی و تند هستند، ماندگاری بالایی دارند و برای مناسبت‌های خاص می‌توانند شما را متمایز کنند. سعی شده است در عطرهای مردانه از اسانس‌هایی استفاده شود که رایحه بسیار قوی دارند. معروف‌ترین عطرهای مردانه دنیا در عین حال که بسیار گرم و تند هستند، دارای رایحه‌های خاص، جذاب و شگفت‌انگیزی نیز هستند. 

 

عطر آلفا مونته پراسپرو

ادکلن آلفا مونته پراسپرو ترکیبی از نت‌های گرم تند و چوبی است که رایحه پیچیده‌ای را ایجاد می‌کند. نت اولیه شامل ترنج، هل و گشنیز است. در حالی که نت پایه دارای چوب صندل، نعناع هندی است. ماندگاری طولانی دارد و برای مراسم رسمی یک انتخاب ایده آل است. اگر می‌خواهید با عطری فراموش نشدنی، نسبت به دیگران متمایز شوید، ادکلن آلفا مونته پراسپرو انتخاب مناسبی خواهد بود. به دلیل رایحه تلخ و گرم، بیشتر برای فصل زمستان و پاییز مناسب است، این عطر در گروه بویایی چوبی شرقی قرار دارد.

معروف‌ترین عطرهای مردانه در دنیا کدامند؟

تام فورد نویر

با خرید عطر تام فورد نویر، یک عطر با رایحه چوبی و تند انتخاب کرده اید که برای شب و یا مراسم خاص مناسب است. با ترکیبی از نت‌های گرم هل، جوز هندی و فلفل آغاز می‌شود. در رایحه میانی گل یاسمین، گل بنفشه در کنار چوب سدر و چوب صندل وجود دارد. پایه این عطر ترکیبی از وانیل شیرین و دانه تونکا به همراه نعناع هندی و چرم است. به طور کلی عطر تام فورد نویر دارای رایحه معطر و پیچیده است که مطمئناً تاثیر ماندگاری خواهد داشت. برای کسانی که می‌خواهند دیده شوند یک عطر عالی است. در طول روز به آرامی روی پوست باقی می‌ماند. به دلیل ترکیب نت‌های گرم و شیرین هم در تابستان و هم در زمستان قابل استفاده است.

معروف‌ترین عطرهای مردانه در دنیا کدامند؟

عطر کرید اونتوس

عطر مردانه کرید اونتس، رایحه ای تند و چوبی دارد. برای مردان امروزی طراحی شده است که خواهان رایحه کلاسیک و پیچیده هستند. نت‌های ابتدایی آن نارنگی، فلفل صورتی و ترنج است، رایحه میانی شامل اسطوخودوس، چوب سدر و نعنا و نت‌های پایه ترکیبی از چوب صندل، نعناع هندی و مشک هستند. ترکیب این نت‌ها با هم عطری فوق العاده را ایجاد می‌کند که هم تازه و هم جذاب است. برای کسانی که عطر مردانه با ادویه‌ای را ترجیح می‌دهند، انتخاب این عطر عالی است. قدرت ماندگاری پایداری دارد و با رایحه قوی، سرها را به سمت شما می‌چرخاند. یک ادوپرفیوم است که با رایحه تلخ و خنک، برای فصل تابستان گزینه ایده آلی است.

معروف‌ترین عطرهای مردانه در دنیا کدامند؟

عطر دیور ساواج

عطر مردانه ساواج رایحه چوبی معطر دارد که در سال ۲۰۱۵ با رایحه اولیه ترنج، لیمو سیسیلی و فلفل آغاز می‌شود که پس از آن، رایحه میانی فلفل صورتی، گل شمعدانی، اسطوخودوس و نعناع هندی وجود دارد. در نت پایه چوب سدر رایحه عمیق به این عطر می‌بخشد. رایحه کلی این عطر گرم است که برای مجالس رسمی بسیار مناسب‌تر است. ماندگاری آن عالی است و تا ۸ ساعت روی پوست ماندگاری دارد. در عین حال قدرتمند است که اجازه می‌دهد مورد توجه قرار بگیرید. برای ماه‌های گرمتر سال استفاده آن ایده آل است.

معروف‌ترین عطرهای مردانه در دنیا کدامند؟

عطر وان میلیون

وان میلیون عطری است تند و چوبی که حاوی نت اولیه گریپ فروت، گل رز، دارچین و نت‌های تند است. نت‌های میانی دارای ترکیبی از دارچین و نعناع هندی است و نت پایه شامل دانه‌های فلفل سفید، عنبر، چرم و دانه تونکا است. دارای رایحه متوسط است اما ماندگاری بالایی دارد. یک انتخاب عالی برای موقعیت‌های روزانه است. این عطر با رایحه شیرین و گرم برای فصل زمستان و پاییز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. چه در اولین قرار ملاقات باشید، چه در یک جلسه کاری مهم، این عطر می‌تواند به شما کمک کند نسبت به دیگران متمایز باشید. در هر محیطی باشید این عطر به شما اعتماد به نفس می‌دهد.

معروف‌ترین عطرهای مردانه در دنیا کدامند؟

عطر بلو شنل

عطر بلو شنل یک عطر چوبی است که برای هر موقعیتی مناسب است. رایحه بالایی از ترنج، اسطوخودوس و جوز هندی دارد که بوی خوش و نشاط بخشی به آن می‌دهد. میانه آن را رایحه گل یاس، نعنا هندی و چوب صندل پر کرده است و در نهایت نت‌های پایه دانه تونکا، مشک سفید و عنبر، ظاهری قوی و مردانه به این عطر می‌بخشند. برای مردانی که قصد دارند اعتماد به نفس بالایی داشته باشند، انتخاب مناسبی است. ساعت‌ها بر روی پوست باقی می‌ماند. از روز تا شب همراه شما خواهد بود. این عطر با رایحه تلخ و خنک برای تمام فصول مناسب است.

معروف‌ترین عطرهای مردانه در دنیا کدامند؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x