طلا و 5 نکته برای پوشیدن جواهرات طلایی

طلا و 5 نکته برای پوشیدن جواهرات طلایی

آیا تا به حال به قوانین مد در خصوص پوشیدن جواهرات طلا فکر کرده اید؟ این 5 نکته را رعایت کنید تا مطمئن شوید که همیشه ظاهر خود را با پوشیدن طلا در بهترین حالت خود نگه می دارید.

طلا و 5 نکته برای پوشیدن جواهرات طلایی

1. اجازه بدهید که هر قطعه به تنهایی بدرخشد

احتمالاً این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که قبل از خروج از خانه یکی از اکسسوری های خود را کم کنید. حداقل نگه داشتن جواهرات شما در ظاهرتان بسیار مهم و تاثیر گذار است. اگر همزمان چند قطعه چشمگیر طلا را بپوشید هیچ کدام از آن ها نمی توانند زیبایی شان را نشان بدهند.

برای اینکه ظاهر خود را آراسته تر کنید، دو یا سه قطعه که واقعاً به آن ها علاقه دارید را انتخاب کنید و بقیه موارد را حذف کنید. اگر بیش از یک تکه جواهرات می پوشید باید تاپ های طرح دار یا اسکارف ها را در استایل تان استفاده نکنید. چرا که این موارد پس زمینه های شلوغ در استایل تان به وجود می‌آورد و تمرکز را از جواهرات طلای شما برمی دارد.

طلا و 5 نکته برای پوشیدن جواهرات طلایی

2. رنگ های مختلف طلا را امتحان کنید

با اینکه بیشتر افرادی که به طلا فکر می کنند اولین چیزی که به ذهن شان می رسد طلای زرد است. اما صنعتگران قرن ‌هاست که رنگ های دیگری از طلا را نیز به وجود آورده اند. جواهرات طلای جدید و قدیمی با طلای سفید و رزگلد و حتی طلای سبز در بازار پیدا خواهید کرد.  بعضی از برند ها نیز چندین رنگ را در یک قطعه طلای استفاده می کنند.

انتخاب رنگ های مختلف طلا راهی عالی برای خاص بودن ظاهر شما است. رزگلد یک انتخاب محبوب و مناسب است زیرا گرمای طلای زرد را دارد اما ظاهری منحصر به فرد به شما می دهد. شما می ‌توانید طلا های رزگلد و دیگر رنگ های غیر معمول جواهرات طلایی را از مغازه های آنتیک فروشی و همچنین جواهرات فروشی های مدرن تر پیدا کنید.

طلا و 5 نکته برای پوشیدن جواهرات طلایی

3. خاص باشید

یکی از راه هایی که می توانید با جواهرات طلایی خود تاثیر گذار باشید انتخاب یک قطعه خاص است. انگشتر های بزرگ و خاص یکی از محبوب ترین گزینه های جواهرات هستند چرا که به راحتی با انواع استایل های مختلف ست می شود. انگشتر های قدیمی و سنجاق سینه ها نیز می ‌تواند جواهری بسیار خاص و زیبا برای لباس های شما باشند.

برای اینکه یک قطعه جواهر خاص از جنس طلا داشته باشید آن را نقطه کانونی قرار بدهید. به عنوان مثال اگر یک گردنبند طلای چند لایه پوشیده اید آن را با یک لباس یقه اسکی ساده ست کنید. از طرف دیگر می ‌توانید دسته ‌ای از دستبند های طلایی را با یک لباس مجلسی ساده بدون آستین بپوشید. به این ترتیب همه ی نگاه‌ ها به سمت جواهرات خاص شما جلب می شود.

طلا و 5 نکته برای پوشیدن جواهرات طلایی

4. فلزات مختلف را با هم ترکیب کنید

ممکن است مادربزرگ شما مخالف این ایده باشد . اما این روز ها ترکیب کردن فلزات مختلف کار اشتباهی محسوب نمی شود. این یک قانون فشن است . دوران استفاده از جواهرات تمام طلا گذشته است. شما می توانید با ست کردن طلا به همراه نقره و پلاتینیوم همه ‌چیز را عوض کنید.

با این حال هنگام ایجاد این ظاهر احتیاط کنید. اگر بیش از یک رنگ در جواهرات تان می پوشید استایلتان را منسجم نگه دارید. به عنوان مثال می توانید یک آویز نقره ای مدرن را با انگشتر طلایی مدرن ست کنید و یا اکسسوری های قدیمی یک عصر را با هم هماهنگ کنید تا به ظاهرتان حس هماهنگ اما ترکیب شده بدهید  .

طلا و 5 نکته برای پوشیدن جواهرات طلایی

5. چیزی که دوست دارید بپوشید

مهمترین قانون برای انتخاب اکسسوری و نوع جواهرات این است که چیزی را که دوست دارید بپوشید. ترند های روز و قوانین می ‌آیند و می ‌روند و جواهرات طلا گاهی اوقات در لیست محبوب ترین اکسسوری ها برای یک سال خاص قرار می گیرند. با این حال چه آن ها به عنوان مدل های ترندی در نظر گرفته شوند یا خیر، طلا هرگز از مد نمی افتد. اگر عاشق طلا هستید قطعا آن ها را انتخاب کنید.

اگر چه طلا انتخابی کلاسیک است اما مدل آن ها در طول سالیان تغییر می کند. اگر شما نگران این هستید که گوشواره حلقه ای یا دستبند تنیس مورد علاقه شما قدیمی به نظر برسد، سعی کنید آن ها را با سایر اکسسوری های موجود در جعبه جواهرات خود که حس مدرن ‌تری دارند به روز کنید. شما همیشه می توانید یک اکسسوری قدیمی را مدرن جلوه دهید و هیچ یک از جواهرات مورد علاقه تان در جعبه جواهرات شما بدون استفاده باقی نخواهد ماند.

طلا و 5 نکته برای پوشیدن جواهرات طلایی

استایل های مختلف را در ظاهرتان امتحان کنید

علاوه بر نکات بالا فراموش نکنید که مدل های مختلف را امتحان کنید تا بهتر بتوانید ببینید چه چیزی را دوست دارید. ترکیب جواهرات مورد علاقه خودتان را به یاد داشته باشید تا بار دیگر نیز بتوانید آن را بپوشید . مهم نیست به هر ترتیب که تصمیم بگیرید جواهرات طلایی را استفاده کنید درخشش نرم و گرم این فلز گرانبها مورد پسند شما قرار خواهد گرفت.

طلا و 5 نکته برای پوشیدن جواهرات طلایی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x