یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

چه مدل گردنبندی مناسب استایل شماست

چه مدل گردنبندی مناسب استایل شماست

چه مدل گردنبندی مناسب استایل شماست

گردنبند ها می توانند مطابق ترند روز باشند و یا به گونه ‌ای طراحی شوند که همیشه زیبا به نظر برسند و هیچ گاه از مد نیوفتد.

چه مدل گردنبندی مناسب استایل شماست

گردنبند ها همچنین با متریال متنوع، استایل ها و قیمت های مختلفی در بازار موجود هستند . به همین دلیل انتخاب گردنبند مناسب گاهی کار بسیار دشواری به نظر می رسد. اما نکته ی کلیدی انجام این کار این است که استایل شخصی خود را به یاد داشته باشید و حتماً به آن توجه کنید.

چه مدل گردنبندی مناسب استایل شماست

گردنبند را انتخاب کنید که با پاسخ شما به تغییرات هماهنگ باشد

آیا شما به مد روز علاقه دارید و ترند ها را مرتب دنبال می‌کنید؟ و یا سلیقه‌تان نسبتاً ثابت است ؟ به این فکر کنید که موقعیت های ترانزیتی جدید را چگونه مدیریت می کنید.

اما علاوه بر این مسئله به نحوه هماهنگ شدن خودتان با موارد دیگر از جمله تکنولوژی، تغییر شغل، یا اولویت های تان در زندگی روزمره نیز نگاهی بیندازید. اینکه چگونه به تغییر های مختلف در زندگیتان پاسخ می دهید می تواند سر نخ بزرگی برای پیدا کردن بهترین استایل گردنبند برای شما باشد.

  • عاشق تغییر
  •   اگر شما عاشق تغییر و  مد های جدید هستید، گردنبند های محبوب که با آخرین مد فشن جواهرات مطابقت دارند انتخاب کنید. به فلزات چکش خورده، گردنبندهای بلند و مدل های رنگی تر فکر کنید.
  • طرفدار روتین معمولی و نظر نسبتاً ثابت
  •   اگر شما روتین های ثابت و اسنایل های کلاسیک را ترجیح می دهید، گردنبندی را انتخاب کنید که هیچ وقت از مد نمی افتد. استایل گردنبند هایی که همیشه زیبا خواهند بود شامل گردنبند های زنجیری طلا ،مروارید، قفلی و آویز های ساده هستند.
  • جایی بین این دو
  •  اگر شما نه به طور صد در صد پیرو مد روز هستید و نه می خواهید همیشه نظر ثابتی را در استایل تان پیروی کنید سعی کنید مد های روز را به طور متعادل تر در استایل تان بگنجانید. به جای یک گردنبند خاص و تاثیر گذار بزرگ، مدلی را انتخاب کنید که برخی از جنبه های مدل جواهرات روز را داشته باشد. شما می توانید یک آویز مرواریدی بزرگ را به همراه یک گردنبند زنجیری طلایی بپوشید.

برای انتخاب مدل گردنبند به کمد لباس هایتان نگاهی بیاندازید

لباس های شما و استایل شخصی تان می‌توانند به شما کمک کند تا بهترین گردنبند و مناسب ترین مدل را انتخاب کنید. آیا از آن دسته افرادی هستید که می خواهید لباس ها و ظاهرتان سرها را به سوی خودش به چرخاند؟

اگر شما استایل متفاوتی دارید که در میان جمعیت متمایز است باید گردنبندی انتخاب کنید که با آن هماهنگ باشد. از طرف دیگر اگر شما فرد سنتی هستید که می‌خواهید لباس ها و جواهرات تان با هر چیزی به راحتی ست شود، طراحی های ساده تر برای استایل مناسب شما خواهد بود.

  • استایلی که جلب توجه می کند
  •   اگر اگر می خواهید با ظاهرتان افراد را تحت تاثیر قرار بدهید به دنبال گردنبندی باشید که رنگ پر رنگ دارد همچنین از طراحی های خاص با تاثیر بصری قوی کمک بگیرید.
  • استایل کلاسیک 
  •  اگر شما در انتخاب لباس های تان استایل کلاسیک را ترجیح می دهید جواهرات تان را نیز ساده نگه دارید. یک گردنبند طلا با یک آویز ساده کوچک یا  یک رشته از مهره های نیمه قیمتی هیچ گاه از مد نمی افتند.
  • جایی بین این دو
  •   اگر شما کمی از هر دو استایل ذکر شده قبلی را می پسندید گردنبندی را انتخاب کنید که بین آن ها را پوشش بدهد. اگر لباس های تان بسیار ساده است گردنبندی انتخاب کنید که مدل خاص تری داشته باشند. به دنبال طرح های چشمگیر که از فلزات چکش خورده تولید شده باشید. اگر لباس های شما توجه را به سوی خودش جلب می‌کند پس به گردنبند سنتی تری نیاز دارید تا استایل تان را کمی متعادل تر و آرام تر کند. می توانید زنجیر نقره مروارید و دیگر سبک های ساده را امتحان کنید.

چه مدل گردنبندی مناسب استایل شماست

سرگرمی ها و لایف استایل خود را در نظر بگیرید

ظاهر گردنبند شما علاوه بر موارد گفته شده باید با لایف استایل و سرگرمی های شما نیز مرتبط باشد. بعضی از متریال ها هستند که برای افرادی که زندگی روزمره بسیار فعالی دارند مناسب نیستند و برخی دیگر می ‌توانند مورد سوء استفاده قرار بگیرند .

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به مرتب مشغول دویدن یا پیاده روی هستید؟ یا ترجیح می دهید اوقات فراغت تان را به کتاب خواندن و نقاشی کشیدن مشغول باشید؟  اینکه شغل شما چیست و یا در اوقات فراغت تان چه کارهایی انجام می دهید می توانند بر روی انتخاب گردنبند مناسب برای شما تاثیر گذار باشد.

  • لایف استایل بسیار فعال
  •   اگر شما سرگرمی هایی دارید که گردنبند های سنگین بزرگ ممکن است شما را به زحمت بیاندازد و یا خطرناک باشد، گردنبند زنجیری طلایی کوتاه و ساده انتخاب کنید و یا یک آویز کوچک داشته باشید. سنگ های بادوام مانند الماس، و یاقوت کبود نیز می توانند برای شما مناسب باشند.
  • لایف استایل کمی فعال
  •  اگر لایف استایل شما شدیداً فعالیت ندارید اما آرام هم نیستید بنابراین ممکن است بتوانید زمانی که درگیر انجام فعالیت هایی هستید که گردنبند می‌تواند برای شما مزاحمت ایجاد کند می توانید آن را از گردنتان باز کنید یا درون پیراهن خود بیاندازید. با این حال باز هم باید از گردنبند هایی که بیش از حد بلند یا سنگین هستند دوری کنید. اما بسیاری از استایل ها برای شما مناسب خواهد بود
  • لایف استایل آرام 
  •  اگر شما در طول روز فعالیت های زیادی انجام نمی دهید که بتواند به گردنبند تان آسیب بزند و یا داشتن گردنبند برای شما خطرناک شود، می توانید هر استایلی که می خواهید را امتحان کنید. حتی از رشته های بسیار بلند، آویز ها یا گردنبند های بزرگ نیز می‌توانید انتخاب کنید.

به جنسیت تان توجه کنید

برخی از مدل های گردنبند مشخصاً بسیار زنانه و یا مردانه هستند و برخی از آن ها برای هر دو جنسیت می تواند مناسب باشد و از نظر جنسی خنثی هستند. گردنبند شما باید متناسب با جنسیت تان انتخاب شود. اگر نمی خواهید در انتخاب گردنبند جنسیت تان توجه کنید می توانید مدل هایی را که هم زنانه و هم مردانه هستند انتخاب کنید.

  • زنانه
  •   گردنبند هایی که برای دختران و یا به طور کلی خانم ها هستند طراحی های ظریف و زیبایی دارند. اما طرح بزرگ خاص نیز اگر با رنگ روشن تولید شده باشد و جلب توجه کند می تواند به طور مجزا برای خانم ها استفاده شود
  • مردانه 
  •  گردنبند های مناسب آقایان معمولاً استایل ساده تری دارند. به طور مثال یک گردنبند زنجیری ساده و یا گردنبندی که آویزان مدل سگ دارد و همچنین رشته های ساده از مهره هایی که خیلی بلند نباشد برای آقایان مناسب است.
  • خنثی
  •   گردنبند هایی که جنسیت خنثی دارند برای همه افراد قابل پوشیدن هستند. بلندی این گردنبند ها تا استخوان ترقوه یا بالای سینه است و استایل شان کاملاً ساده می باشد. این گردنبند ها رنگی تر و خاص تر از آن هستند که مردانه حساب شوند اما از سبک های ظریف زنانه نیز کمی زمخت تر هستند.

چه مدل گردنبندی مناسب استایل شماست

کمی به معنی گردنبند خود توجه کنید

برخی از گردنبند ها بسیار پر معنی هستند و اثر مهمی بر دنیای پیرامون شما می گذارند. قبل از اینکه یک مدل را انتخاب کنید به این فکر کنید که این گردنبند نماد چه چیزی است و اینکه آیا شما می خواهید این معنی را با محیط اطراف تان به اشتراک بگذارید یا خیر.

  • سنگ تولد
  •   بعضی از گردنبند ها دارای یک سنگ تولد هستند و این ویژگی آن ها را بسیار خاص می کند .اگر مطمئن نیستید که چه سنگی نماد ماه تولد شماست می توانید در اینترنت کمی جستجو کنید.
  • مذهب
  •  یک گردنبند می تواند طراحی کاملا مذهبی داشته باشد. مانند یک آویز صلیب و یا نماد های دیگر. این گردنبند ها می توانند خیلی خاص باشند در عین حال عقاید مذهبی شما را نیز به دنیا مخابره می کنند.
  • نام شما
  •   اینکه گردنبند شما نامتان را نشان بدهد روشی بسیار جذاب است که استایل تان را شخصی سازی می کند. استایل های مختلف از گردنبند ها در بازار موجود است که شامل نام افراد می شود. از جمله آویز هایی که حروف اول اسم هستند و یا طرح های حکاکی شده از نام کامل افراد.

چه مدل گردنبندی مناسب استایل شماست

حتماً بلندی گردنبند را مد نظر داشته باشید

فراموش نکنید که گردنبند ها در بلندی های مختلفی وجود دارند که می توانند با فرم های بدنی مختلف هماهنگ شود و یا شکل چهره تان را کامل تر کند. اگر نسبت به یک مدل خاص شک دارید، ابتدا گردنبند را روی گردنتان امتحان کنید تا مطمئن شوید برای شما مناسب است.

چه مدل گردنبندی مناسب استایل شماست

سپس از خودتان چند سوال بپرسید آیا مطابق مدلی است که در ذهن داشتید؟ با شخصیت‌تان تناسب دارد؟ و برای لایف استایل شما کاربردی و مناسب است؟ به این ترتیب در نهایت بهترین گردنبند را برای اضافه کردن به جعبه جواهرات تا ن خواهید داشت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x