جدیدترین مدل BMW

بی ام و یکی از قدرتمند ترین شرکت های تولید کننده خودرو های نوین در جهان به شمار می رود . این شرکت بتازگی از جدید ترین شاهکار خود رونمایی کرد.
این خودرو که سالهاست وتوسط BMW تبلیغ می شود بالاخره رسما پا به دنیای خودرو گذاشت.
 عجیب ترین خودرو BMW رونمایی شد

ب‌ام‌و از خودروی الکتریکی جدیدی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ رونمایی کرد؛ اما این خودرو برخلاف شایعات منتشر شده همان مدل معروف i5 نیست.

طرح مفهومی موردنظر i ویژن دینامیک نام داشته و به عنوان یک گرن کوپه در جایگاهی بین مدل‌های i3 و i8 قرار گرفته و تسلا مدل ۳ را به دردسر خواهد انداخت.
 عجیب ترین خودرو BMW رونمایی شد

این شرکت آلمانی تائید کرده که طرح مفهومی یاد شده وارد خط تولید خواهد شد اما دقیقاً موعد انجام این کار را اعلام نکرده است. طراحی i ویژن دینامیک به‌طور قابل‌توجهی بهتر از تصاویر پتنت ثبت شده‌ای است که قبلاً از i5 احتمالی منتشر شده بودند.

ب‌ام‌و مشخصات فنی این خودرو را منتشر نکرده اما گفته که قادر خواهد بود زیر ۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و به سقف سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. محدوده حرکتی i ویژن دینامیک نیز حدود ۶۰۰ کیلومتر اعلام شده است.
 عجیب ترین خودرو BMW رونمایی شد

همانند مدل مفهومی X7 iPerformance، این خودرو نیز دارای جلوپنجره بزرگی است اما با توجه به تمام الکتریکی بودن، خودرو نیازی به خنک کردن نداشته و یک بخش تزئینی است.

در بخش جلویی شاهد چراغ‌های LED نازک و سپری هستیم که مجاری خنک‌کننده واضحی برای ترمزها دارد.
این خودرو همانند اکثر کانسپت های امروزی دارای دوربین‌هایی بجای آینه‌های جانبی مرسوم بوده و رینگ‌های آئرودینامیک نیز برای ایجاد حداکثر برد نصب شده‌اند.

 عجیب ترین خودرو BMW رونمایی شد
عضو هیئت‌مدیره ب‌ام‌و درباره این خودرو و جایگاه آن بین محصولات شرکت می‌گوید:اینجا برای اولین راه‌حل‌های جدید و کانسپت های آینده به واقعیت پیوسته‌اند؛ اما ب‌ام‌و i به عنوان پیشتاز خلاقیت برای دیگر برندهای ما عمل می‌کند.
خودروی i ویژن دینامیک به ما اجازه می‌دهد تا ظاهر خودروی آینده ب‌ام‌و را همین‌الان نشان دهیم؛ و ب‌ام‌و استعداد خود برای تبدیل کانسپت ها به واقعیت را در طول تاریخ خود نشان داده است.
منبع:زوم تک
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x