مدل موی مناسب برای شکل بینی شما

ایا از این که مدل موی جدید را امتحان کنید و شکل بینی شما با این مدل مو بیشتر به چشم بیاد و شکل ظاهری شما رو خوب نشونون نده میترسید؟؟  خوب امروز، ما در مورد مدل موی مناسب برای نوع بینی شما صحبت خواهیم کرد.

با یک مدل موی مناسب می توانید شکل بینی خود را تکمیل کنید و آن را با شکوه کامل به نمایش بگذارید. بنابراین، کیت کانتورینگ بینی را کنار بگذارید و بیایید در مورد بهترین مدل مو برای شما صحبت کنیم.

1. بینی بلند

بینی بلند

خانم‌هایی که بینی‌های بلند دارند از مدل‌هایی که صورت را مانند قاب می‌کند، بهره می‌برند. اینکار ممکن است به متعادل کردن ویژگی های صورت و چهره شما کمک کند و در عین حال بینی خود را پشت موهایتان پنهان نکنید. همچنین،اگر احساس ناخوشایندی نسبت به مدل بینی خود دارید بهتر است از یک مدل نامرتب و چند لایه استفاده کنید این مدل بینی شما را کمی کوچکتر نشان دهد.

بینی پهن

اگر بینی پهنی دارید،میتوانید با استفاده از مدل موی فرق وسط به خوبی ویژگی های صورت خود را متعادل و عادی کنید. فرق از وسط میتونند به نشان دادن ویژگی‌های شما کمک می‌کند، برای مثال، ریحانا ، از یک فرق از وسط مناسب که کاملاً با چهره‌اش سازاری دارد دوری نمیکنم

۳- بینی دکمه ای

بینی دکمه ای

اگر با بینی کوتاه، ظریف و دکمه ای متولد شده اید، ممکن است بخواهید موهای خود را کوتاه کنید این ممکن است به شکل موهای موج‌دار و فر و بافت بیشتر، مانند پیکسی یا باب باشد. این به بینی شما اجازه می دهد تا از همه جهات بهتر دیده شود.

۴- بینی عقابی

بینی عقابی

بینی‌های عقابی حالت خاصی  دارند و می‌توان آن‌ها را به شکل مدل موی  چتری طراحی کرد. این کار می تواند با دور کردن بخشی از توجه از بینی، نسبت های قسمت های بالایی و پایینی صورت شما را متعادل کند. همچنین این یک راه فوق العاده برای نشان دادن بینی و در آغوش کشیدن آن با استایل است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x