یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۱۰ استایل شیک و جذاب مردانه و زنانه با کت جین

۱۰ استایل شیک و جذاب مردانه و زنانه با کت جین

کت جین یا denim jacket یک آیتم بسیار کاربردی است که سال‌هاست در چرخه‌ی مد قرار دارد و هر چند سال یک بار مجددا در دنیای مد و فشن ترند می‌شود.

کت‌های جین هم مانند تمام آیتم‌هایی که با پارچه جین تهیه می‌شوند، ماهیتی اسپرت دارند و در فصل‌های مختلف سال می‌توان آن‌ها را با انواع آیتم‌های مردانه و زنانه ست کرد.

 

۱. استایل اسپرت زمستانی با کت جین و هودی

 

۱۰ استایل شیک و جذاب مردانه و زنانه با کت جین

ترکیب کت جین و هودی یکی از رایج‌ترین استایل‌های اسپرت زمستانی است. کت جین را می‌توانید با انواع هودی با رنگ‌های مختلف ست کنید.

هودی اورسایز را بهتر است با کت جین اورسایز یا فیت ست کنید تا استایل جذاب‌تری داشته باشید. هودی جذب را هم با انواع کت جین جذب، اورسایز یا فیت ست کنید.

انواع شلوارهای اسپرت مانند شلوارهای ورزشی و گرمکن، شلوار جین و شلوارهای کارگو در این ترکیب مناسبند و به عنوان اکسسوری زمستانه هم می‌توانید به سراغ کلاه‌های بافتنی اسپرت بروید.

این استایل زمستانی اسپرت را می‌توانید با کفش کتانی و یا نیم‌بوت‌های اسپرت ست کنید.

۲. ست زمستانی با کت جین و پلیور یا وست بافت

۱۰ استایل شیک و جذاب مردانه و زنانه با کت جین

انواع پلیور یا وست بافت را می‌توانید در زمستان و پاییز با کت جین ست کنید؛ به خصوص پلیور یقه اسکی در ترکیب با کت جین یک ترکیب جذاب کژوال خواهد ساخت.

اگر هم به استایل های لایه لایه علاقه مندید می توانید یک پیراهن مردانه با شومیز زیر پلیور یا وست بافت بپوشید و رویش کت جین بر تن کنید. شلوارهای جین و کتان بهترین آیتم‌ها در این استایل کژوال پاییزی و زمستانی هستند و برای کفش هم بهتر است به سراغ نیم‌بوت‌های اسپرت بروید.

۳. استایل پاییزه و زمستانه با ترکیب کت جین و انواع سوییشرت

۱۰ استایل شیک و جذاب مردانه و زنانه با کت جین

سوییشرت هم یکی از آیتم‌هایی است که در استایل پاییزه و زمستانه به خوبی با کت جین ست می‌شود. با توجه به این که کت‌های جین چه با رنگ‌های آبی و چه تناژهای ذغالی و طوسی به خوبی با هر رنگی ست می شوند می‌توانید با انتخاب سوییشرت‌های پاییزه و زمستانه با رنگ‌های بولد و شاد یک استایل اسپرت هیجان‌انگیز و خوش‌رنگ برای خودتان بسازید.

در این ترکیب هم انواع شلوارهای اسپرت مانند شلوارهای ورزشی و گرمکن، شلوار جین و شلوارهای کارگو مناسبند و کفش‌های کتانی و نیم‌بوت‌های اسپرت به خوبی این استایل را تکمیل می‌کنند.

۴. استایل پاییزه و بهاره با ترکیب کت جین و تی‌شرت

۱۰ استایل شیک و جذاب مردانه و زنانه با کت جین

ترکیب کت جین و تی‌شرت یک استایل اسپرت کاربردی برای پاییز، بهار و اواخر زمستان است. استفاده از تی‌شرت‌های طرح‌دار می‌تواند این استایل را جذاب‌تر کند و استفاده از کلاه‌های کپ اسپرت هم می‌تواند جلوه‌ی جذاب‌تری به این استایل بدهد.

اگر می‌خواهید در این استایل تی‌شرت لانگ بپوشید بهتر است کت جین اورسایز یا فیت را امتحان کنید. شلوارجین و یا کتان اسپرت بهترین آیتم برای ترکیب در این استایل است و برای کفش هم به سراغ کفش‌های ورزشی اسپرت بروید.

۵. ست کت جین و شلوار جین

۱۰ استایل شیک و جذاب مردانه و زنانه با کت جین

ترکیب آیتم‌های جین با یکدیگر یکی از ترندهای مد برای زمستان ۲۰۲۴ است و ترکیب کت و شلوار جین با یکدیگر می‌تواند یک استایل ترندی و جذاب برای شما بسازد.

لزوما مجبور نیستید کت جین و شلوار جینتان را با یک تناژ رنگی انتخاب کنید و استفاده از رنگ‌های تیره و روشن هم می‌تواند جذابیت خاصی برای استایلتان ایجاد کند. یکی از ایده‌های جذاب برای ساختن یک استایل شاد زمستانی و پاییزی این است که همراه با کت جین و شلوار جین‌تان یک آیتم با رنگ شاد انتخاب کنید؛ مثلا یک هودی نارنجی یا یک سوییشرت قرمز با این استایل می‌تواند بسیار جذاب باشد.

در این استایل هم نیم‌بوت‌های اسپرت و کفش‌های کتانی بهترین انتخاب خواهند بود.

۶. ست اسپرت کت جین و شلوار کارگو

۱۰ استایل شیک و جذاب مردانه و زنانه با کت جین

شلوار کارگو به دلیل ماهیت اسپرتی که دارد یکی از آیتم‌های مناسب برای ست کردن با کت‌های جین است. با توجه به این که شلوار کارگو استایلی اورسایز دارد بهتر است به سراغ یک کت جین اورسایز بروید و آن را همراه با هودی، سوییشرت و یا تی‌شرت در این استایل جذاب اسپرت ست کنید. کفش‌های کتانی بهترین گزینه برای تکمیل کردن این استایل اسپرت پاییزی و زمستانی هستند.

۷. ترکیب کت جین و پیراهن مردانه

۱۰ استایل شیک و جذاب مردانه و زنانه با کت جین

پیراهن مردانه هم یکی از آیتم‌های کلاسیک برای ترکیب با کت جین است. این استایل برای پاییز، بهار و اواخر زمستان بسیار کاربردی است و برای این که یک استایل لایه‌لایه جذاب داشته باشید می‌توانید یک تی‌شرت هم زیر پیراهن مردانه‌تان بپوشید و دکمه‌های پیراهنتان را باز بگذارید.

در زمستان هم می‌توانید یک آیتم گرم‌تر مانند وست یا پلیور بافت روی پیراهن مردانه‌تان بپوشید. اگر دوست دارید استایلتان خاص‌تر باشد می‌توانید ترکیب دابل جین « double jean» را امتحان کنید و پیراهن مردانه‌ای که انتخاب می‌کنید هم از جنس پارچه‌ی جین باشد.

شلوارهای جین و کتان بهترین آیتم‌ها برای ست شدن در این استایل کژوال مردانه هستند و انواع کفش‌های مردانه‌ی کژوال می‌توانند در این استایل مناسب باشند.

۸. ست کژوال زنانه با کت جین و شومیز

۱۰ استایل شیک و جذاب مردانه و زنانه با کت جین

ترکیب کت جین با شومیز یکی از استایل‌های جذاب و پر طرفدار کژوال زنانه است. این استایل برای پاییز، بهار و اواخر زمستان بسیار مناسب است و برای زمستان هم می‌توانید به سراغ شومیزهای گرم و پشمی بروید و آن‌ها را با کت جین ست کنید.

استفاده از شومیزهای چهارخانه و طرح‌دار می‌تواند این استایل را هیجان‌انگیز‌تر کند. این استایل را می‌توانید با انواع شلوارهای کژوال و اسپرت زنانه ست کنید و انواع نیم‌بوت، بوت‌های بلند یا کتانی برای تکمیل این استایل مناسبند.

۹. ست زنانه با کت جین و دامن

۱۰ استایل شیک و جذاب مردانه و زنانه با کت جین

در استایل زنانه یکی از آیتم‌های محبوبی که با کت‌های جین ست می‌شود دامن است. بسته به فصل انواع دامن‌های کوتاه و بلند را می‌توانید با دامن جین ست کنید.

در ماه‌های معتدل‌تر مانند اوایل بهار یا پاییز ترکیب شومیز، کت جین و دامن نخی همراه با کتانی یک ترکیب اسپرت دوست‌داشتنی خواهد بود و برای زمستان هم می‌توانید ترکیب پلیور، کت جین و دامن‌های پشمی بلند یا میدی به همراه نیم‌بوت‌ها و بوت‌های بدون پاشنه و کژوال را امتحان کنید. در این استایل انتخاب کت‌های کوتاه و فیت جین مناسب‌تر خواهد بود.

۱۰.ست زنانه با کت جین و پیراهن کژوال یا اسپرت زنانه

۱۰ استایل شیک و جذاب مردانه و زنانه با کت جین

پیراهن‌های کژوال یا اسپرت زنانه به خوبی با کت جین ست می‌شوند و می‌توانند یک استایل زیبا را برایتان بسازند. در اوایل بهار و پاییز می‌توانید انواع پیراهن‌های نخی زنانه را به همراه کت جین بپوشید و با انواع کفش‌های کژوال بدون پاشنه زنانه ست کنید.

پیراهن‌های طرح‌دار و گلدار در این استایل ترکیبی جذاب با کت جین می‌سازند. در فصل‌های سردتر می‌توانید کت جین را همراه با پیراهن‌های ضخیم‌تر پشمی و کشبافت ،جوراب شلواری‌های ضخیم و انواع بوت و نیم‌بوت ست کنید و از این ست خاص لذت ببرید.

 چند نکته

  • کت‌های جین داخل خزدار برای زمستان عالی‌اند و می‌توانند به خوبی شما را گرم کنند؛ اگر می‌خواهید کت جین را در زمستان به استایل‌تان اضافه کنید بهتر است سراغ این مدل کت‌ها بروید.
  • اگر روی پلیور، هودی، پیراهن مردانه یا سوییشرت‌تان یک کت جین کوتاه‌تر از طول لباس بپوشید باز هم استایل‌تان ترندی و جذاب خواهد بود بنابراین کت‌های کوتاه جین هم انتخابی کاربردی و جذاب برای شما خواهند بود.
  • در هنگام خرید کت جین به این نکته توجه کنید که کت شما باید با ضخیم‌ترین لباسی که قرار است کت را با آن بپوشید، از نظر اندازه تناسب داشته باشد؛ یعنی با پوشیدن لباس ضخیم زیر آن، کت برای شما تنگ نمی‌شود.
  • اندازه کت را به شکلی انتخاب کنید که با پوشیدن آن بتوانید به‌راحتی دست به سینه بایستید یا بازوهای خود را راحت حرکت دهید. اگر پارچه‌ی یک کت، شما را در حرکت محدود می‌کند که معمولا در جین‌های تیره‌رنگ‌تر این اتفاق می‌افتد، سعی کنید جنس بهتری خریداری کنید. جین‌های روشن‌تر معمولا پارچه‌های نرم‌تری دارند.
  • کت جین ماهیتی اسپرت و کژوال دارد و انواع شلوارهای اسپرت با آن به خوبی ست می‌شود؛ چه شلوارهای جذب و چه راسته و گشاد. به جز شلوارهای جین و کارگو، شلوارهای کتان و جاگر هم به خوبی با کت جین ست می‌‌شوند. لگ‌های زنانه هم آیتم‌های مناسبی برای ست شدن با کت جین هستند.
  • اگر می‌خواهید کت جین اورسایز بپوشید سعی کنید اصول استایل اورسایز را هم رعایت کنید تا استایلتان جذاب‌تر باشد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x