گوشی انعطاف‌پذیر SM-G929F سامسونگ

گوشی انعطاف‌پذیر SM-G929F سامسونگ

از چند سال پیش که موضوع ساخت نمایشگر منعطف مطرح شد شاید تصور عرضه‌ی گوشی هوشمند تاشو با صفحه‌ی نمایش منعطف به این زودی بعید به نظر می‌رسید.
 از چند سال پیش که موضوع ساخت نمایشگر منعطف مطرح شد شاید تصور عرضه‌ی گوشی هوشمند تاشو با صفحه‌ی نمایش منعطف به این زودی بعید به نظر می‌رسید. استفاده از نمایشگر منعطف به معنای داشتن گوشی با صفحه نمایش بزرگ‌تر است که می‌توان آن را تا کرده و در ابعاد کوچکتری جا داد.

http://dl.oghyanos.ir/uploads/1446074887831.jpg

پیش‌تر اعلام شده بود که سامسونگ در حال انجام آزمایش روی گوشی هوشمندی با نمایشگر منعطف است تا بتواند آن را ماه ژانویه رونمایی کند. حال لیستی از کشورهایی که در مرحله‌ی اول این تلفن همراه به فروش می‌رسد به بیرون درز کرده است. ظاهرا این تلفن که با نام SM-G929F معرفی خواهد شد در بیشتر کشورهای اروپایی عرضه می‌شود. هم‌چنین سامسونگ این تلفن‌همراه را در کره‌ی جنوبی نیز عرضه خواهد کرد.

لیست کشورهای عرضه‌ی اولیه:

بریتانیا

آلمان

ایتالیا

کره جنوبی

کشورهای شمال اروپا ( دانمارک, فنلاند,ایسلند,نروژ, سوید و جزایر فارو و گرینلند)

فرانسه

لهستان

گزارش‌ها حاکی است، این تلفن V شکل از پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ و رم ۳ گیگابایتی بهره خواهد برد. گوشی SM-G929F از درگاه کارت حافظه و  باتری غیر قابل تعویض برخوردار است. در حال حاضر مهم‌ترین موضوع اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش آن است. سامسونگ مدت هاست که در حال کار بر روی نسخه‌ی اولیه این تلفن است. ظاهرا صفحه‌ی نمایش این محصول از یک لایه‌‌ی محافظ خاص ساخته شده از عنصر فلزی استفاده می‌کند و با پوشش ITO محافظت نخواهد شد چرا که این محافظ در اثر خم شدن دچار شکستگی می‌شود.

ژانویه‌ی سال گذشته گزارشی درباره‌ی نمایشگر این محصول به بیرون درز کرد که حکایت از سایز ۵.۷ اینچی داشت. این صفحه نمایش در حال حاضر بر روی تلفن همراه گلکسی اس اج ۶ پلاس استفاده شده است. گلکسی اس اج ۶ اس با نام SM-G928 کدگذاری شده و نام این محصول تاشوی سامسونگ SM-G929 خواهد بود که می‌تواند حاکی از شباهت این دو تلفن همراه باشد. مدتی قبل در مدارک واردات و صادرات سامسونگ محصولی با نام مشابه SM-G929F مشاهده شد که ظاهرا این محصول صفحه‌ی نمایش ۵.۱ اینچی خواهد داشت.

http://dl.oghyanos.ir/uploads/1446074919461.jpg

به هر حال هنوز مشخص نیست که این تلفن همراه ابعادی هم‌چون گلکسی اس اج ۶ پلاس خواهد داشت که پس از تا شدن به اندازه‌ی اس ۶ اج می‌شود یا با صفحه‌ی نمایش متفاوتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود این محصول در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شود,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x