چهره‌های مشهوری که بعد از مرگ همسر، دیگر ازدواج نکردند

هالیوود به قصه های پریان می ماند، جایی که سلبریتی ها در آن نیمه گمشده ی خود را پیدا می کنند، تشکیل خانواده می دهند و تا پایان عمر به خوشی در کنار هم زندگی می کنند.

 هالیوود به قصه های پریان می ماند، جایی که سلبریتی ها در آن نیمه گمشده ی خود را پیدا می کنند، تشکیل خانواده می دهند و تا پایان عمر به خوشی در کنار هم زندگی می کنند. اما این شیوه از زندگی آن ها را از اتفاقات تلخ و دردناک، مثل از دست دادن همسر خود مصون نمی کند.

لیام نیسون

چهره‌های مشهوری که بعد از مرگ همسر، دیگر ازدواج نکردند

لیام نیسون و همسرش ناتاشا ریچاردسون در سال ۱۹۹۳ هنگام کار بر روی نمایشی در تئاتر برادوی باهم آشنا شدند و فوراً به یکدیگر دل باختند. ۱۵ سال بعد از ازدواج شان نیسون همسر خود را از دست داد. این اتفاق تلخ در سال ۲۰۰۹ رخ داد، زمانی که ریچاردسون در یک دوره ی آموزش اسکی از ناحیه ی سر ضربه دید. نیسون اما هرگز دست از تحسین همسر فقیدش برنداشته است.
او درباره ی همسر خود گفته: «می گویند سخت ترین چیز در دنیا از دست دادن کسی است که عاشقش هستید. همسر من یکباره از دنیا رفت. او شادی زیادی به من می بخشید و همه چیزم بود.» «آن ۱۶ سالی که همسرش بودم یاد گرفتم که چطور بی قید و شرط عشق بورزم.

ما باید قدردان همسر خود باشیم. چون یک روز به خودت می آیید و می بینید که او دیگر نیست. چیزی که بیشتر از همه یاد گرفتم این است که باید طوری زندگی کنیم و عشق بورزیم که انگار آخرین روز عمرمان است. چون یک روز همینطور خواهد شد.»

جان تراولتا

چهره‌های مشهوری که بعد از مرگ همسر، دیگر ازدواج نکردند

جان تراولتا و کِلی پرستون ازدواج عاشقانه داشتند. آن ها در سال ۱۹۸۷ هنگام بازی در فیلم The Experts با یکدیگر آشنا شدند. به گفته ی تراولتا آن ها فوراً جذب یکدیگر شدند. در سال ۲۰۲۰ تراولتا همسر خود را به دلیل ابتلا به سرطان از دست داد.

تراولتا پس از مرگ همسرش گفت: «او شجاعانه جنگید و در این مبارزه از عشق و حمایت افراد زیادی برخوردار شد. من و خانواده ام تا ابد قدردان پزشکان و پرستاران او، همه ی مراکز درمانی که به او کمک کردند و بسیاری از دوستان و عزیزانش که در کنارش بودند، خواهیم بود. عشق و زندگی کِلی تا ابد در یاد خواهد ماند.» تراولتا در سال ۲۰۲۱ اولین روز مادر بدون حضور همسر فقیدش را جشن گرفت. او در صفحه ی مجازی خود نوشت: «کلی عزیز تو ۳ تا از شگفت انگیزترین بچه هایی که می شناسم را به این دنیا آوردی. از تو ممنونم. دوستت داریم و دلتنگت هستیم. روز مادر مبارک.»

سلین دیون

چهره‌های مشهوری که بعد از مرگ همسر، دیگر ازدواج نکردند

زندگی مشترک سلین دیون و رنه آنجلیل ۲۱ سال به طول انجامید. رابطه ی آن ها یک داستان عاشقانه ی تمام عیار بود. آنجلیل دهه ها مدیر برنامه های دیون بود و آن ها در سال ۱۹۹۴ با یکدیگر ازدواج کردند. آنجلیل در سال ۲۰۱۶ پس از سال ها مبارزه با سرطان درگذشت. دیون پس از مرگ همسرش گفت: «پیش از رفتنش به ما خیلی سخت گذشت. برای من به خصوص و بچه هایم، دیدن اینکه مرد زندگی ام هر روز بیشتر و بیشتر به مرگ نزدیک می شد بسیار دشوار بود.

وقتی از پیش مان رفت، یک جور تسکین بود برایم که مردی که عاشقش بودم، تنها مردی که عاشقش بودم دیگر رنج نمی کشد.» دیون در ششمین سالگرد فوت همسرش در اینستاگرام خود خطاب به او نوشت: «دروغ گفته ام اگر بگویم حالم خوب است. برای دست کم هزارمین بار به تو فکر می کنم، چرا که در انعکاس صدایم حرف های تو را می شنوم، انگار که آنجا باشی. دلتنگت هستم.»

ونسا برایانت

چهره‌های مشهوری که بعد از مرگ همسر، دیگر ازدواج نکردند

کوبی برایانت و همسرش ونسا ازدواجی طولانی و مملوء از عشق داشتند. رابطه عاشقانه ی آن ها در سال ۱۹۹۹ آغاز شد. این بسکتبالیست افسانه ای در سال ۲۰۲۰ به همراه یکی از دختران شان، جیانا، در یک سانحه ی سقوط هلیکوپتر جان خود را از دست داد. ونسا پس از مرگ همسر و دخترش گفت: «این رنج خارج از تصور است، اما باید از جا بلند شوید و پیش بروید. دراز کشیدن در تخت و گریه کردن این حقیقت را که خانواده ی من دیگر هرگز مثل قبل نخواهد شد، تغییر نمی دهد. اما بیرون آمدن از تخت و پیش رفتن، زندگی را برای ۳ دختر دیگرم و خودم بهتر می کند. بنابراین این کاری است که انجام می دهم.»

ایمان

چهره‌های مشهوری که بعد از مرگ همسر، دیگر ازدواج نکردند

دیوید بویی و ایمان در سال ۱۹۹۰ در قراری که بدون شناخت قبلی ترتیب داده شده بود، با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۱۹۹۲ باهم ازدواج کردند. بویی در همان نگاه اول به ایمان دل باخته بود. او در اینباره گفته بود: «فوراً و به شدت جذبش شدم. از هیجان اولین قرارمان خوابم نمی برد. در فکر من اینکه او همسرم باشد، موضوعی تمام شده بود. در تمام زندگی ام هیچوقت برای هیچ چیز چنین اشتیاقی نداشتم.» این خواننده ی افسانه ای پس از ماه ها مبارزه با سرطان در سال ۲۰۱۶ از دنیا رفت. ایمان، سوپرمدل مشهور پس از مرگ همسرش گفت که دیگر هرگز ازدواج نخواهد کرد. او در اینباره گفت: «مردم به من می گویند: “وای من شوهر مرحومت را خیلی دوست داشتم.” من هم می گویم: “شوهر مرحومم نه، شوهرم.” این احساسی است که دارم. او واقعاً عشق زندگی ام بود و منتظرم تا دوباره همدیگر را ببینیم.»

یوکو اونو

چهره‌های مشهوری که بعد از مرگ همسر، دیگر ازدواج نکردند

جان لنون و یوکو اونو خلاق ترین زوج مشهور دهه ی ۱۹۷۰ بودند. آن ها ابتدا در سال ۱۹۶۶ در گالری ای در لندن با یکدیگر آشنا شدند، جایی که اونو نمایشگاهی از آثار خود برپا کرده بود. آن ها فوراً مجذوب یکدیگر شدند و رابطه عاشقانه خود را آغاز کردند. پس از ۱۱ سال زندگی مشترک، اونو همسر خود را در حادثه ای تراژیک از دست داد، زمانی که لنون به دست یکی از طرفداران گروه بیتلز با شلیک گلوله ترور شد. لنون همسر سوم اونو بود و او دیگر هرگز ازدواج نکرد. اونو یک بار در توییترش، مرگ عزیزان خود را تجربه ای ویرانگر توصیف کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x