پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

مدل موهای که شمارا شلخه و نامرتب نشان میدهند

مدل موهای که شمارا شلخه و نامرتب نشان میدهند

نا مرتب بودن و شلختگی برچسبی است که اغلب نه تنها به رفتار، بلکه با ظاهر آنها نیز مرتبط است.این شلختگی حتی در جزییات هم مشخص میشوند. حتی یک ظاهر کاملاً مرتب هم می تواند با جزئیات کوچک، مانند سنجاق سر یا دم اسبی ضعیف، خراب شود.

ما در این مطلب قصد داریم برای شیک به نظر رسیدن از چه مدل موهایی  باید دوری و اجتناب کرد

اگر 12 سال یا بیشتر دارید، موهای بافته شده احتمالاً نامناسب به نظر می‌رسند: این مدل مو ها هر کسی را کودکانه و نابالغ نشان می‌دهند. اگر قصد دارید مد موی بافته شده را انتخاب کنید، بهتر است جایگزینی برای بافت‌های معمولی مانند انتخاب کنید مثل مدای بافت موی فرانسوی ،بافت موی دم ماهی، بافت موی دم اسبی براق یا  بافت موی آبشاری را امتحان کنید .

2. دم اسبی با کش موی پارچه ای

 

مدل موهای که شمارا شلخه و نامرتب نشان میدهند

کش مو زنانه مدل اسکرانچی یکی از شاخص های اصلی زنانه ارزان قیمت در فیلم ها محسوب می شود. چهره ای ساده لوح، موهای بلند، و موهای رنگارنگ… آشنا به نظر نمی رسد؟ دینا شرر،که به عنوان  آرایشگر در نیویورک زندگی میکند، توصیه می کند که مراقب این لوازم جانبی باشید.

کری برادشاو بازیگر امریکایی در مورد این مدل گفت: “تنها جایی که زنان باید همیشه اسکرانچی بپوشند، شاید حمام باشد.”

به جای آن چه بپوشید: یک کراوات موی نازک که با رنگ موهای شما مطابقت داشته باشد. اگر خیلی روشن و به وضوح قابل مشاهده است، یک بخش نازک از مو را به دور پایه دم اسبی خود بپیچید تا کش آن پنهان شود.

 
مدل موهای که شمارا شلخه و نامرتب نشان میدهند

هنگامی که دونات برای اولین بار ظاهر شد، به سرعت تبدیل به یک مدل موی همگانی تبدیل شد، اما به همان سرعت منسوخ شد. یک دسته مو بالای سر شما خیلی براق و متقارن به نظر می رسد و اگر موهای شما ضخیم و بلند باشد، ممکن است به نظر برسید که سر دوم دارید، نه یک موی ساده. سعی کنید مدل گشاد و طبیعی را امتحان کنید.

 

مدل موهای که شمارا شلخه و نامرتب نشان میدهند

زمانی که در منزل هستید و موهای نامرتب دارید و زمان کافی برای مرتب کردن موهای خود ندارید گیره مو گذینه مناسبی بنظر میرسد اما سعی کنید حتی اگر فقط به خرید می روید، شیک تر و شیک تر انتخاب کنید.

مدل موهای که شمارا شلخه و نامرتب نشان میدهند
 
موهای مجعد در واقع حالت ملایم موهای فر است.
هنوز هم می‌توانید این ترکیب را در مراسم جشن، مهمانی‌های کاری و مجالس خانوادگی ببینید، اما این مدل مو به نظر می‌رسد که از 2 مدل موی مختلف ساخته شده است. اگر واقعاً چتری می خواهید، حالت دادن به موهای موج دار می تواند جایگزین خوبی برای موهای مجعد باشد.

این روند مو واقعا منسوخ شده . شما می توانید موهای خود را به آرامی با یک افکت موی مرطوب حالت دهید، اما در مورد محصولات حالت دهنده واقعا مراقب باشید. ژل زیاد موهای شما را چرب نشان می دهد. بدیهی است که این مدل مو کاملاً نامناسب است.

 

دو نوع دم اسبی وجود دارد که همیشه شیک به نظر می رسند: بلند و پایین. هر نوع دیگری شما را شلخته جلوه می دهد و جلوه ای براق، چرب یا حتی موهای کم پشت ایجاد می کند.

اگر مشکل دارید یا موهای بلند را دوست ندارید،می توانید یک مدل نامرتب برای ظاهری شاداب و زنانه درست کنید. فراموش نکنید که موها را در قسمت تاج سر پر کنید تا به موهایتان حجم داده و ظاهرتان را تقویت کنید.

 

2 روش مختلف توصیه میشود:

  • آنها را با رنگ موهای خود مطابقت دهید و آنها را در موهای خود پنهان کنید.
  • گیره های موی شیک و روشن را انتخاب کنید فقط به یاد داشته باشید در استفادها از گیره زیاده روی نکنید.
 

موهای فر که در هر شرایط حالت خود را از دست نمیدهند، هر کسی را شلخته جلوه می دهد. این مدل مو نشان می دهد که شما برای تحت تاثیر قرار دادن مردم بسیار تلاش کرده اید تا موهای خود را حالت دهید و اساساً وقت زیادی برای این کار اختصاص داده اید. استایلیست ها توصیه می کنند مدل موی واقعاً طبیعی را انتخاب کنید – هیچ کس نباید متوجه سختی کار شما شود.

 
هنر  موی آمبره به معنای تغییر ملایم از یک رنگ مو به رنگ دیگر است. برای دستیابی به این اثر، آرایشگران از چندین سایه از رنگ های میانی استفاده می کنند.
 
اگر این هنر به درستی انجام نشود نظر اطرافیان به این شکل خواهدبود:
  • خودت موهایت را رنگ کردی
  • دوست شما این کار را برای شما انجام داد (شاید او برای اولین بار این کار را انجام داد و می خواست ببیند چگونه پیش می رود).
  • آرایشگر در سالن شما تجربه کافی نداشت.

همیشه نمونه کارهای آرایشگران را بررسی کنید و هرگز سعی نکنید در خانه آمبره انجام دهید.

چه مدل موی دیگری یک زن را شلخته و نامرتب نشان می دهد؟ نظراتتون رو با ما به اشتراک بزارید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
وی
وی
11 ماه قبل

مطلب مفید بود

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x