روشهای مختلف پخت پاستا در خانه

 

 

ماکارونی با پنیر، فتوچینی آلفردو و لازانیای کش دار پنیری زمان و مکان خاص خودشان را دارند و آن هم می تواند در شب تعطیل در رستوران باشد نه در خانه آن هم به طور مداوم. زمانی که دلتان پاستا می خواهد ولی دوست ندارید پنیر، خامه و کالری زیادی در آن به کار ببرید این موارد را امتحان کنید.

 

 

لوبیای سفید

لوبیای سفید نرم و خامه ای است و می توان به عنوان پوره در سس پاستا از آن استفاده کرد. لوبیا را پوره کنید و داخل آن کمی شیر بادام بریزید. برای بهتر شدن طعم آن پودر سیر، روغن زیتون و مقداری سرکه سیب اضافه کنید.

 

 

آووکادو

آووکادو له شده در پاستا ممکن است کمی عجیب باشد اما بسیار خوش طعم می شود. پوره آووکادو را با روغن زیتون، سیر و ریحان ترکیب کنید تا یک سس خاهمه ای بسیار عالی برای اسپاگتی درست کرده باشید.

افزودن گوجه فرنگی گیلاسی و ذرت هم طعم اسپاگتی را بی نظیر می کند. نکته: این غذا در مدت زمان کوتاهی به مدت ۲۰ دقیقه آماده می شود پس سعی نکنید که زودتر از این آن را آماده کنید چون آووکادو زود رنگ عوض می کند.

 

 

کنجد

برای تهیه این سس کمی کنجد با شیر بادام، فلفل دلمه ای، سس سویا و آب لیمو مخلوط کنید. این ترکیب هم خوشمزه است و هم مفید.

 

 

گل کلم

این بار که خواستید اسپاگتی درست کنید حتما این سبزی را هم در آن به کار ببرید. برای این کار مقداری گل کلم با بادام هندی و سبزیجات بپزید سپس با افزودن مقداری سیر آن را له کنید تا نرم شود. اکنون سس پاستای خوش طعم شما آماده است.

 

 

آجیل

ساختار نرم و طعم شیرین بادام هندی، پوره آن راتبدیل به یک سس خامه ای بسیار لذیذ برای پاستا می سازد. بادام هندی را با کمی سیر، آب سبزی و مقداری سرکه سیب مخلوط کنید سپس آن را با پاستا و مقداری بروکلی سرخ شده ترکیب کنید.

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x