دانلود اپلیکیشن رسمی فیفا برای جام جهانی (انروید)

تا شروع اولین مسابقه جام جهانی ۲۰۱۴، حدود ۴ ساعت دیگر زمان باقی است. اکنون می‌توانید با دانلود آخرین نسخه نرم‌افزار مخصوص این مسابقات، لحظه به لحظه در جریان حواشی، نتایج و اخبار این رویداد بزرگ جهانی باشید.

سیدحامد واسعی/ اپلیکیشن رسمی فیفا دیروز به‌روزرسانی شد؛ نسخه‌ای ویژه جام جهانی ۲۰۱۴ که در معرفی آن چنین آمده است: «جام جهانی را هر جا که می‌روید، به همراه داشته باشید».

به گزارش خبرآنلاین، اولین باری که برنامه اجرا می‌شود بایستی تیم مورد علاقه‌تان در جام جهانی را انتخاب کنید تا «تیم من» بر اساس آن تنظیم شود؛ گل، نتیجه بین دو نیمه و کارت قرمز از جمله رخدادهایی است که از آن مطلع خواهید شد. منوی «تیم من» بالا سمت راست در دسترس است.

البته شما می‌توانید در خود برنامه و از قسمت Settings/ Fifa World Cup Alerts/ Subscribed Teams لیست تیم‌های مورد علاقه خود را ویرایش کرده و یا تیم‌های بیشتری به لیست اضافه کنید. تیمی که کنار آن ستاره زده‌اید به عنوان «تیم من» در صفحه اصلی قرار می‌گیرد.

حالا وقت آن رسیده تا وارد استادیوم جهانی شده و دقیقه به دقیقه ۶۴ بازی آن را زنده دنبال کنید، در گفتگوی جهانی فوتبال شرکت و تبادل نظر نمایید و حتی در انتخاب بهترین بازیکن میدان اثرگذار باشید.

برای دانلود نسخه آندروید اینجا کلیک کنید.