آشنایی با خوانندگان افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸

خوانندگان مراسم افتتاحیه مهیج ترین رقابت ورزشی جهان در سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شدند. رابی ویلیامز، ستاره موسیقی پاپ بریتانیا در کنار آیدا گاریفولینا، ستاره خوش صدا محبوب روسها، در مراسم افتتاحیه جام جهانی که قرار است ۵ شنبه این هفته در ورزشگاه مجلل هشتاد هزار نفری لوژنیکی برگزار شود، به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

 

 

مجری مراسم امسال نیز  رونالدو، فوق ستاره تیم ملی برزیل است که دو باره به همراه زرد پوش های برزیل، جام جهانی را بالای سر برد.

رابی ویلیامز، ستاره دنیای موسیقی پاپ که فروش های خوبی را در سال های اخیر تجربه کرده است، روی سن مراسم افتتاحیه خواهد آمد که میلیاردها نفر در سراسر جهان شاهد آن خواهند بود و آیدا گاریفولینا که از هم اکنون طوفانی از کامنت ها را هوادارانش در اینستاگرامش به پا کرده اند، رابی را همراهی میکند.

رابی ویلیامز ۴۴ ساله از ستاره های بزرگ موسیقی جهان است که آثار درخشانی در سبک‌های پاپ و راک دارد و در طول سالها فعالیت حرفه ای جوایز ارزنده ای کسب کرده است.

نکته جالب درباره این خواننده مطرح بریتانیایی آن است که او ۲ سال پیش با انتشار ترانه ای به نام مهمانی به سبک روس، به زندگی لاکچری روس ها تاخت و همین موضوع با انتقاد روس ها همراه شد. این ترانه شاد با رویکردی طنز، الیگارش های روس را هدف گرفت.

تصویر پست اینستاگرامی که رابی ویلیامز انتخاب شدنش را به عنوان یکی از خوانندگان مراسم افتتاحیه به هوادارانش اعلام کرد

 

 

اینستاگرام ۱.۲ میلیون فالوری رابی ویلیامز هنوز جزییاتی از اجرای این خواننده معروف ۴۴ ساله بریتانیایی جنجالی را به اشتراک نگذاشته است

پس از انتشار این آهنگ تعدادی از نشریات و رسانه های روسیه این اثر را توهین آمیز و ضد روسی توصیف کرده و خواستار برخورد با رابی ویلیامز و عدم صدور روادید برای این خواننده بریتانیایی شدند.

رابی ویلیامز همواره با رد اتهامات وارده، «مهمانی به سبک روسی» را آهنگ ساده ای توصیف کرده که با هدف تفریح و شادی تولید شده و پیام سیاسی خاصی ندارد و در نهایت در کنسرت کوچک و پر بیننده افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه لوژنیکی روی سن می رود.

اجراهای این دو ستاره موسیقی پاپ، نیم ساعت پیش از بازی افتتاحیه که بین روسیه و عربستان سعودی برگزار خواهد شد، برگزار می شود. هر دو ستاره پاپ گفته اند که اجرای خود را از طریق سیستم لایو اینستاگرام در اختیار میلیون ها هوادارانشان در سراسر جهان قرار خواهند داد.

 

 

آیدا گاریفولینا خواننده مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است

خوانندگان افتتاحیه جام جهانی

 

 

آید تجربه ایفای نقش های مختلف در تئاتر روسیه را نیز در کارنامه دارد. در عکس بالا وی در نمایش رومئو و ژولیت روی صحنه رفت

 

آیدا که از خوانندگان صاحب نام اپرا روسیه است، در روزهای پایانی نزدیک به روز برگزاری افتتاحیه توسط کیمته برگزاری رقابت ها انتخاب شد.

رسانه ها پیش تر از لیدی گاگا، خواننده جوان موسیقی پاپ آمریکایی به عنوان خواننده اصلی زن مراسم افتتاحیه خبر داده بودند که گویا این تصمیم تغییر کرده است.

 

آیدا و رابی در سال های اخیر در کمپین های تبلیغاتی مربوطه به برندهای مد و لباس نیز حضور داشته اند و به نظر می رسد پس از اجرای روز ۵ شنبه، شمار بیشتری از کاربران شبکه های اجتماعی با این دو خواننده روس و انگلیسی آشنا شوند.

 

آیدا گاریفولینا بیش از نیم میلیون مخاطب در اینستاگرام دارد و شمار مخاطبان رابی ویلیامز پس از انتخاب به عنوان خواننده مراسم افتتاحیه از مرز ۱.۳ میلیون فالور فراتر رفت. آیدا چندی پیش با انتشار یک سلفی با مادرش، سی امین سال تولدش را در وین اتریش جشن گرفت.

 

 

آخرین پست اینستاگرامی آیدا که به اعلام خبر انتخاب او از سوی کمیته برگزاری رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به عنوان خواننده افتتاحیه اختصاص یافته است، قریب به ۱ میلیون بار دیده شده است.

 

متن و حاشیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را میتوانید در هشتگ #WORLDCUP یا #FIFA تماشا کنید که لحظه به لحظه عکس ها و ویدیوهای تماشاگران و مسافران جام جهانی از ۱۲ شهر محل برگزاری رقابت های این دوره به اشتراک گذاشته می شود و شما را با وقایع و رویدادهای جالبی از لنز دوربین گردشگران روسیه و تماشاگران مسابقات آشنا میکند.

 

 

منبع:روزیاتو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x