بنزین دو نرخی در راه است

اعضای کمیسیون تلفیق بودجه‌ی 95 در جلسه‌ی عصر امروز خود و در جریان بررسی مواد ارجاعی لایحه‌ی بودجه 95 دو نرخی شدن بنزین در سال 95 و ابقای کارت سوخت را تصویب کردند.
https://oghyanos.ir/wp-content/uploads/2016/04/635652130492934862-300x200.jpg

 اعضای کمیسیون تلفیق بودجه‌ی 95 در جلسه‌ی عصر امروز خود و در جریان بررسی مواد ارجاعی لایحه‌ی بودجه 95 دو نرخی شدن بنزین در سال 95 و ابقای کارت سوخت را تصویب کردند.

سید هادی حسینی با اعلام این خبر به خبرنگار گفت: در جلسه‌ی امروز کمیسیون تلفیق بخشی از اشکالات مصوبه‌ی مجلس در خصوص هدفمندی یارانه‌ها رفع و مقرر شد درآمد حاصل از محل هدف‌مندی صرف تولید و اشتغال شود.

وی اضافه کرد: همچنین به موجب مصوبه‌ی کمیسیون تلفیق کارت سوخت به قوت خود باقی خواهد بود.

دبیر کمیسیون تلفیق بودجه‌ی 95 یادآور شد: در مصوبه‌ی دیگری مقرر شد روستاییان با 10 سال سابقه‌ی کار و تا 65 سال سن بتوانند از حقوق و مزایای بازنشستگی برخوردار شوند.

به گفته‌ی سید هادی حسینی قرار است در جلسه‌ی علنی فردا یکشنبه‌ی مجلس سه پیشنهاد در خصوص حقوق بازنشستگان فولاد مطرح شود تا نمایندگان مجلس در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

سید سعید زمانیان دهکردی دبیر کمیسیون تلفیق بودجه‌ی 95 نیز درباره‌ی جلسه‌ی امروز کمیسیون تلفیق به خبرنگار ایسنا گفت: بر این اساس کارت سوخت همچنان باقی می‌ماند.

وی اضافه کرد: همچنین مصوبه‌ی مجلس درباره‌ی پلکانی شدن قیمت بنزین نیز رفع ابهام شد و قرار شد میزان و نحوه‌ی استفاده‌ توسط دولت مشخص شود و این اختیار به دولت واگذار شود.

به گفته محمدرضا پورابراهیمی سخنگوی کمیسیون تلفیق، بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، بنزین در سال 95 دو نرخی خواهد شد و قیمت فعلی به عنوان قیمت پایه باقی خواهد ماند اما دولت باید مصرف پایه را برای بخش‌های مختلف تعیین کند و برای مازاد بر آن عوارض تعیین کند.

مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه‌ی 95 در صورت تصویب در صحن علنی مجلس تبدیل به قانون خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x