کارتون سیمپسون از اتفاقات آینده خبر میدهد

 

پیش بینی های کارتون سیمپسون از اتفاقات آینده

 

این کارتون ۲۷ سال است که اجرا می شود و موضوعاتی که در آن روی می دهد روزی در دنیای واقعیت هم اتفاق خواهند افتاد. البته بعضی از اتفاقات این داستان هم اکنون در دنیای واقعیت رخ داده اند که در این جا به تعدادی از آن ها اشاره شده است.

 

 

پیش بینی های کارتون سیمپسون ها

 

برنده جایزه نوبل: فصل ۲۲  قسمت اول

بنیت هولمستروم ۶ سال بعد از این که در کارتون سیمپسون ها پیش بینی شد در سال ۲۰۱۶ برنه جایزه نوبل اقتصاد شده است. اسم هولمستروم روی کارت امتیاز قرعه کشی هنگامی که مارتین و لیزا روی برنده جایزه نوبل شرط بندی می کردند دیده می شود.

 

 

 

پیش بینی های کارتون سیمپسون ها

حدود ۱۷ سال گذشته کارتون سیمپسون ها پیش بینی کرده است که ترامپ روزی رئیس جمهور آمریکا خواهد شد. البته این پیش بینی در نوشته های دیگر هم شده است.

 

 

 

پیش بینی های کارتون سیمپسون ها

ساعت هوشمند: فصل ۶ قسمت نوزدهم

سیمپسون ایده استفاده از ساعت به عنوان موبایل را در سال ۱۹۹۵ در این کارتون معرفی کرد. یعنی ۲۰ سال بعد از ساخت اپل واچ.

 

 

پیش بینی های کارتون سیمپسون ها

دستگاه های رای گیری غلط: فصل ۲۰ قسمت چهارم

در سال ۲۰۰۸ در این کارتون نشان داده شد که هومر سعی دارد در یک مرکز رای گیری به اوباما رای بدهد اما دستگاه رای او را تغییر داد. چندین سال بعد چنین دستگاهی در پنسیلوانیا که آراء مردم به اوباما را تغییر می داد پیدا شد.

 

 

 

پیش بینی های کارتون سیمپسون ها

اختراع گیاه توماکو: فصل ۱۱ قسمت پنجم

در سال ۱۹۹۹ هومر از انرژی هسته ای برای اختراع گیاه ترکیبی گوجه و تنباکو استفاده کرد. یکی از طرفداران این کارتون به نام Rob Baur برای ساخت چنین گیاهی از آن الهام گرفت و در سال ۲۰۰۳ با پیوند زدن ریشه گوجه فرنگی و تنباکو گیاه توماکو را اختراع کرد.

 

 

پیش بینی های کارتون سیمپسون ها

شیوع ابولا: فصل ۹ قسمت سوم

برخی معتقدند کارتون سیمپسون ها شیوع ابولا در سال ۲۰۱۴ را ۱۷ سال قبل پیش بینی کرده است. در یکی از صحنه های کارتون لیزا از بارت که مریض شده می خواهد کتابی تحت عنوان “جرج کنجکاو و ویروس ابولا” را بخواند. ویروس ابولا در سال ۱۹۷۶ کشف شد و جان ۲۵۴ نفر را در کنگو و ۲۲۴ نفر در اوگاندا گرفت.

 

 

پیش بینی های کارتون سیمپسون ها

کشف معادله بوزون هیگز: فصل ۸ قسمت اول

۱۴ سال قبل از سرن کارتون سیمپسون ها کشف فرمول جرم ذره بوزون را پیش بینی کرده است. این پیش بینی در یکی از قسمت های کارتون اتفاق می افتد که هومر تبدیل به مخترعی می شود که راه ادیسون را دنبال می کند.

 

 

پیش بینی های کارتون سیمپسون ها

رسوایی فروش گوشت اسب در اروپا: فصل ۵ قسمت نوزدهم

در سال ۱۹۹۴ دوریساز اعضای بدن اسب ها برای درست کردن نهار برای دانش آموزان در مدرسه اسپرینگ فیلد استفاده کرد. ۹ سال بعد اداره ایمنی مواد غذایی در ایرلند در نمونه های گوشت بیف برگرها در سوپرمارکت ها متوجه وجود دی ان ای اسب شد.

 

 

پیش بینی های کارتون سیمپسون ها

ماهس سه چشم: فصل ۲ قسمت چهارم

در این قسمت بارت یک ماهی ۳ چشم به نام بلینکی در رودخانه ای در نزدیکی یک نیروگاه شکار می کند. بیشتر از یک دهه بعد ماهی ۳ چشم در آرژانتین کشف می شود که از آب های نیروگاه های هسته ای تغذیه می کرد.

 

منبع:بدونیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x