راز عدد 241543903 در گوگل چیست؟

راز عدد 241543903 در گوگل چیست؟

 

http://dl.oghyanos.ir/uploads/1445276987841.jpg

 

قضیه از این قراره که یه عکاس به اسم دیوید هوروتیز که انگار کلا توی کارهای عکس خلاقانه بوده  توی سال 2009 یه عکس از خودش که سرش رو توی فریزر کرده، روی سایت فلیکر (که سایت محبوب عکاس ها و عکس دوستانه) منتشر می‌کنه و تازه در وبلاگ خودش می خواهد از بقیه هم این کار رو بکنند و عکس را با عدد 241543903 تگ کنند (برچسب بزنند). حالا چرا این عدد؟ تقریبا میشه گفت این عدد یه عدد شانسی است که از ترکیب شماره سریال یخچال با شماره بارکد روی نودل مرغ یخ زده در یخچالش حاصل شده!

ایده این کار از کجا به ذهنش رسیده؟ گویا یکی از دوستانش مریض بوده برای رهایی از درد، سرش رو توی فریزر می‌کرده! جل الخالق! این خارجی ها چه کارها که نمی‌کنند!

جالبی موضوع باعث شد که خیلی ها این کارو کردند و عکس سر خوشون رو در فریزر  با این برچسب عجیب و غریب در وبلاگ ها، شبکه‌های اجتماعی مثل فیس بووک و ارکات منتشر کردند و از آنجا که برچسب یه عکس، معیاری  مهم در جستجوی عکس است این شد که این شد!

تازه این عدد یه سایت هم داره. می تونید بهش سر بزنید. توی سایتش، لینک این پروژه توی سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف گذاشته شده که از اونجا می تونید به سیل عظیم این عکس ها دسترسی داشته باشید.

nodetcomputer1.blogfa.com

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هههههه
هههههه
6 سال قبل

خدا شفاشون بده

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x