پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

دانلود آلبوم احسان خواجه امیری به نام پاییز تنهایی

http://dl.oghyanos.ir/uploads/1421665553711.jpg

این اثر در حالی روانه بازار موسیقی کشور شده که آلبوم قبلی خواجه امیری با نام «عاشقانه‌ها»، بسیار موفق بود که همین مساله باعث بالا رفتن توقعات از احسان خواجه‌امیری و همکارنش هم شده است. «عاشقانه‌ها» در نخستین جشن سالانه «موسیقی ما» عنوان بهترین آلبوم پاپ از دید کارشناسان موسیقی را از آن خود کرده بود.

«پاییز، تنهایی» که بنا بود پاییز امسال منتشر شود، 12 قطعه به نام‌های «تنهایی»، «پاییز»، «عشق دوم»، «هراس»، «عاشق»، «حس»، «دیوونگی»، «ساده»، «چشامو می‌بندم»، «درد»، «گذشته‌ها» و «تاوان» دارد که از این میان «گذشته‌ها» با آهنگسازی «مهرداد نصرتی» در قالب تک آهنگ و «تاوان» با آهنگسازی «علیرضا کهن دیری» در قالب تیتراژ سریال «آوای باران»، پیش‌تر منتشر شده‌اند و ده قطعه ی دیگر جدید هستند.

خواجه امیری که بارها در کنسترهایش از «روزبه بمانی» و «علیرضا افکاری» به عنوان خالقین «عاشقانه‌ها» یاد کرده و به خاطر نقش پررنگشان در موفقیت این آلبوم آنها را ستایش کرده بود، همچنان همکاری با این دو چهره را حفظ کرده است.

با مشاهده نام تنظیم‌کننده‌های آلبوم «پاییز، تنهایی» می‌توان دریافت که خواجه امیری قصد داشته ضمن حفظ چارچوب آلبوم پیشین، در فضای آثارش تنوع ایجاد کند. «هومن نامداری» – رهبر ارکستر این خواننده – که در «عاشقانه‌ها» 9 قطعه از 10 قطعه ی آلبوم را تنظیم کرده بود، این بار 3 قطعه را تنظیم کرده است. «علیرضا کهن دیری» که تجربه ی موفقی چون «سلام آخر» را با احسان داشته است، یک تنظیم در آلبوم دارد. «آرون حسینی» با (2 قطعه)، «سعید زمانی» (4 قطعه)، «معین راهبر» (1 قطعه) و «بهروز علیاری» (1 قطعه) نیز اولین همکاری خود را با احسان خواجه‌امیری تجربه می‌کنند.

در «پاییز، تنهایی» دو ترانه توسط «زهرا عاملی» و یک ترانه توسط «حسین غیاثی» سروده شده و سایر قطعات سروده‌ «روزبه بمانی» است.

میثم مروستی (سه تار)، هومن نامداری (ساکسفون)، احسان نی زن (ویلن و کمانچه)، فرشید ادهمی (گیتار) و نیما رمضان (گیتار)، نوازندگان این آلبوم هستند و «آرش پاکزاد» قطعات را میکس و مسترینگ نموده است.

«سعید عبداللهی» عکاسی این آلبوم را بر عهده داشته، عکس جلد آن را «یاسمن خسروی» گرفته و «بهرنگ نامداری» طراحی کاور آلبوم را انجام داده است.

از احسان خواجه امیری پیش از این آلبوم‌های من و بابا (1383)، برای اولین بار (1384)، سلام آخر (1386)، فصل تازه (1387)، یه خاطره از فردا (1389) و عاشقانه‌ها (1391) منتشر شده بود.

سایت «موسیقی ما» از کاربران فهیم خود که برای حفظ حقوق صاحب اثر، این آلبوم و سایر محصولات فرهنگی را به صورت اوریجینال تهیه می‌نمایند قدردانی می‌کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x