چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

نقاط تحریک پذیر مردان در رابطه جنسی

تحریک کردن شریک زندگیتان صرفا محدود به نقاط جنسی بدن او نمی‌شود و دیگر نقاط بدن او نیز می‌تواند نسبت به لمس، لرزش و فشار بسیار حساس باشد. این نقاط که به آنها نقاط تحریک‌ پذیر مردان گفته می‌شود تراکم زیادی از پایانه‌های عصبی دارد و می‌تواند به تحریک شریک زندگی شما و در نتیجه بهبود زندگی جنسی شما کمک کند.

کجای بدن همسرم را تحریک کنم؟

 

نقاط تحریک پذیر مردان بر خلاف آنچه بسیاری تصور می‌کنند صرفا به آلت تناسلی، بیضه‌ها و گوش‌ها ختم نمی‌شود.

نواحی بسیار زیادی در بدن مردان وجود دارد که شاید خانم‌ها از آن قافل باشند که از جمله این نقاط می‌توان به پشت زانو، نقطه P، ران، زیر بقل، پا و … اشاره کرد که همگی می‌توانند یک ارگاسم لذت‌بخش را برای آنها رقم بزنند.

 


– شاید زمان آن برای خانم‌ها رسیده باشد که نقاط تحریک پذیر مردان را به خوبی بشناسند. خانم‌ها می‌توانند با توجه به نکات این قسمت بیشترین لذت را برای همسرانشان به ارمغان بیاورند.

آیا فکر می‌کنید که همه چیز را راجب مردتان می‌دانید؟ اگرچه شکی نیست که شما شریک زندگیتان را می‌شناسید اما مردان همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری شما دارند، به خصوص زمانی که صحبت از بیولوژی و نقاط تحریک‌ پذیر مردان می‌شود.

تحریک کردن شریک زندگیتان صرفا محدود به نقاط جنسی بدن او نمی‌شود و دیگر نقاط بدن او نیز می‌تواند نسبت به لمس، لرزش و فشار بسیار حساس باشد. این نقاط که به آنها نقاط تحریک‌ پذیر مردان گفته می‌شود تراکم زیادی از پایانه‌های عصبی دارد و می‌تواند به تحریک شریک زندگی شما و در نتیجه بهبود زندگی جنسی شما کمک کند.

آیا می‌خواهید در زمان آغاز رابطه جنسی راه‌های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی و در حین آن را بدانید؟ لازم است بدانید که بسیاری از نقاط تحریک‌پذیر مردان در اطراف اندام‌های جنسی آنان است اما این موضوع بسیار فراتر از آلت تناسلی و یا بیضه ها هستند.

شما می‌توانید به کمک این مطلب، این نقاط را بهتر شناخته و از این طریق بهتر او را تحریک کنید که نتیجه آن افزایش لذت جنسی برای هر دوی شماست. همه ما انسان‌ها با هم متفاوت هستیم اما همه ما می‌توانیم تأیید کنیم که نقاط یاد شده در قسمت پایین واقعا لذت‌بخش هستند. شما در این مقاله بهترین روش استفاده از دست و دهانتان را برای بیشترین تأثیرگذاری روی شریک زندگیتان یاد خواهید گرفت.

آشنایی با نقاط تحریک پذیر مردان

۱. پشت زانو

بدن ما نقاط بسیار زیاد و بالقوه‌ای  برای لذت بردن در نواحی مختلف دارد که ما به بسیاری از آنها بی توجهیم. پشت زانو به عنوان یکی از نقاط تحریک‌ پذیر مردان از جمله نقاطی است که عموما به آن بی توجهی می‌شود؛ در واقع علت تحریک پذیر بودن این قسمت از بدن، پوست بسیار حساس و نرم‌ آن است.

تحقیقات نشان می‌دهد، نواحی کم موی بدن و در بعضی از موارد قسمت‌هایی که اصلا مو ندارند چقدر حساس هستند و کشش جنسی را برای یک ارگاسم انفجاری ایجاد می کنند. دفعه بعدی که با شریک زندگیتان وارد رابطه جنسی شدید به آرامی پشت زانوی او را لمس کنید و حرکات دایره‌ای با دستتان در این ناحیه ایجاد نمایید.

 

۲. داخل ران

به داخل ران مردان نیز معمولا توجهی نمی‌شود. با توجه به این که ران پا نزدیک به اندام تناسلی مردان است، چگونه می‌توان از لذت‌بخش بودن این اندام چشم‌پوشی کرد؟ لمس ران شریک زندگیتان می‌تواند حال او را خوب کند. باید بدانید یکی از مهم‌ترین نقاط تحریک پذیر مردان اینجاست؛ بنابراین هنگامی که انگشتتان را در این ناحیه حرکت می‌دهید یعنی در حال تحریک‌کردن و فریفتن او هستید.

دستتان را در اطراف ران پای او حرکت داده و سپس غلغلک دهید و سپس کف دستتان را روی پوست این ناحیه به طور مداوم قرار نگه دارید و نتیجه آن را نظاره کنید. نقطه‌ای که ران و مفصل ران شریک زندگیتان با هم برخورد می‌کند را بیابید و با احساس انگشتانتان را بالا و پایین ببرید. نگاه عمیق به او را زمانی که در حال لذت بردن است فراموش نکنید.

 

۳. پا

پاها یکی از نقاط تحریک‌ پذیر مردان هستند که می‌توانید تحریک را از آنجا شروع کنید. مردان تعداد زیادی پایانه عصبی در پاهای خود دارند که این پایانه‌ها در مردان متمرکزتر از زنان است. ماساژ این ناحیه هم آرامش‌بخش و هم به لحاظ جنسی جذاب است؛ بنابراین شما با یک تیر، دو نشان می‌زنید! یک بازی برد برد!

زمانی که بدون جوراب دراز کشیده است، کمی روغن روی کف دستتان بریزید. ابتدا با یک پا شروع کنید. یکی از پاها را با دستتان بگیرید و حرکات آرام را در اطراف مچ پا آغاز نمایید. این کار را با پای دیگر نیز انجام دهید. در فرآیند پیش نوازی رابطه دهانی با پا و با رعایت نکات بداشتی نیز می‌تواند بسیار موثر باشد.

 

۴. زیر بغل

شاید شنیدن این که زیر بغل نیز یکی از نقاط تحریک‌پذیرمردان است برای شما عجیب باشد اما زمانی که صحبت از ماساژ جنسی برای زنان و به خصوص مردان می‌شود، نمی‌توان آن را نادیده گرفت. زیر بغل آقایان بسیار حساس است تا حدی که شاید نتواند بازی انگشتان شما در آن ناحیه را تحمل کند!

زمانی که به طور ملایم زیر بغل شریک زندگیتان را نوازش می‌کنید، به او لذت غیر قابل وصفی هدیه می‌دهید. همچنین شما می‌توانید علاوه بر نوازش، چند بوس آبدار اضافه کنید و نفستان را به بدن او برسانید و اجازه دهید ناخن انگشتانتان در این ناحیه حرکت کنند. این حرکات را از زیر بغل آغاز کنید و به سمت شکم بروید. نوازش زیر بغل توجه او را جلب می‌کند و باعث می‌شود او بیشتر و بیشتر از شما بخواهد که آن کار را ادامه دهید.

نقاط تحریک پذیر مردان که به آنها بی توجهی می‌شود!

۵. انگشتان

دستان و انگشتان شریک زندگی شما نقاط بسیار مناسبی برای تحریک‌ کردن هستند. شما می‌توانید با ملایم خراشیدن نوک انگشتان، کار تحریک شریک زندگیتان را آغاز نمایید  و با فشار دادن کف دست او کار را ادامه دهید. استفاده از دهانتان نیز در این موضوع می‌تواند حیاتی باشد. انگشت او را بمکید، زبان خود را در اطراف آن تکان دهید و ببینید که چطور به نفس نفس می‌افتد!

ارتباط چشمی را در این لحظات فراموش نکنید. شما با این حرکت ضمن این که مرحله پیش‌نوازی را کنترل می‌کنید، یک فانتزی لذت‌بخش را برای او می‌سازید. این روش باعث می‌شود که شریک زندگیتان به این فکر فرو برود که بعد از این می‌خواهید چه کنید.

 

۶. نقطه F

فرنولوم نقطه‌ای در زیر آلت تناسلی است که در آن نوک آلت تناسلی به محور آلت متصل می‌شود. این نقطه یکی از قوی‌ترین نقاط تحریک‌ پذیر مردان است و پر از سیناپس‌های تناسلی بوده و به همین دلیل با کلیتوریس مقایسه می‌شود. اگر تحریک‌ این ناحیه به درستی انجام شود، شریک زندگی شما احساس غیر قابل وصفی را تجربه خواهد کرد.

چگونه با این روش موتور او را روشن کنید؟ با یک دست آلت تناسلی او را محکم بگیرید و زبانتان را در این نواحی با سرعت بچرخانید و این ناحیه را تکان دهید. این روش می‌تواند شریک زندگی شما را دیوانه کند! باور کنید.

۷. نقطه P

میان‌ دوارهه یا پرینیوم، قسمتی از پوست با پتانسیل ارگاسم شدید است. این ناحیه بین مقعد و آلت تناسلی قرار گرفته و دارای پایانه‌های عصبی فراوانی است که به پروستات می‌رسد. نگران نباشید به شما خواهیم گفت که چگونه حواستان به پروستات او باشد.

همان‌گونه که گفته شد، پرینیوم مملو از پایانه‌های عصبی است که لذت را برای شریک زندگیتان افزایش می‌دهد. پوزیشن قرار گرفتن خانم در بالا بهترین گزینه است چرا که شما در این حالت به بین پاهای شریک زندگیتان دسترسی دارید.

زمانی که در این پوزیشن و در مرحله دخول هستید، به کمک انگشت اشاره‌تان، بین مقعد و بیضه او فشار دهید اما لطفا ملایم برخورد کنید! این نقطه بسیار حساس است. بنابراین باید پس از بند انگشتتان استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است باعث ایجاد خراش شوید.

 

نقاط تحریک پذیر مردان که به آنها بی توجهی می‌شود!

برای این که بتوانید به شریک زندگیتان یک ماساژ فراموش نشدنی هدیه دهید باشید، علاوه بر فشار مدیریت فضا را هم در اختیار داشته باشید. از بالا به پایین و از راست به چپ ماساژ دهید. زمانی که نزدیک بود شریک زندگیتان به ارگاسم برسد، نقطه پرینیوم را کمی سقت‌تر فشار دهید و ببینید که چگونه در ارگاسم نهایی خود گم می‌شود.

 

۸. نقطه G

این که فکر کنیم فقط نقطه جی در زنان وجود دارد اشتباه است. بیشتر اوقات ما فراموش می‌کنیم که مردان نیز مانند زنان این نقطه را دارند و به همین دلیل است که زنان باید روش تحریک نقطه جی مردان را بدانند. نقطه جی مردان، پروستات آنهاست که یک غده کوچک در اندازه گردو است و به اندازه سه چهارم یک انگشت در داخل مقعد او قرار دارد. زمانی که این ناحیه آرام ماساژ داده شود همسر شما به یک ارگاسم قدرتمند می‌رسد.

کاملا قابل درک است که این موضوع یک تابو برای شما باشد. در مورد این ناحیه در رسانه‌ها و فیلم‌ها صحبتی نمی‌شود، اما باور کنید بعدها خواهید گفت که کاش زودتر این ناحیه را شناسایی کرده بودید.

برخی مردان حرکات آرام را دوست دارند در حالیکه دیگران فشار شدیدتری را می‌طلبند. ماساژ را آرام آغاز کنید و واکنش او را ببینید، چرا که به کمک همین واکنش به شما خواهد گفت آیا کار شما را دوست دارد یا خیر. شما می‌توانید از انگشتتان برای این کار استفاده نمایید.

نقاط تحریک پذیر مردان که به آنها بی توجهی می‌شود!

این که در اوایل با شریک زندگیتان آنچنان راحت نباشید که نقطه جی را بیابید کاملا طبیعیست اما باید بدانید  که این نقطه قدرتمند می‌تواند باعث ایجاد یک ارگاسم بسیار خوب شود و شریک زندگی شما نیز به همان اندازه حق لذت‌بردن دارد.

منبع:مجله ستاره

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x