مشخصات Ascend P8 هواوی منتشر شد

http://dl.oghyanos.ir/uploads/1422379635311.jpg

 

کمپانی هوآوی در طول سال گذشته سر و صدا زیادی به پا کرد و محصولات بسیار خوبی را روانه بازار نمود که پرچم‌دار تمامی آن‌ها هواوی P7 بود. این محصول یکی از بهترین‌های این شرکت بود و توانست نام پر آوازه P6 را زنده نگهدارد.

حال زمزمه‌هایی از ورود هوآوی P8 به گوش می‌رسد که بر اساس انتظار نام اسند را یدک نخواهد کشید و نام Honor به دنبالش است. این پروسه ابتدا در اروپا آغاز شده و اکنون کم کم به آمریکا کشیده می‌شود.

http://dl.oghyanos.ir/uploads/1422379635542.jpg

به احتمال زیاد پرچم‌دار بعدی هوآوی با نام Honor P8 یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 108 فول اچ‌دی خواهد داشت و پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 930 نیز قدرت دستگاه را تامین خواهد کرد. هوآوی بر روی این محصول 3 گیگابایت حافظه رم و یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال قرار می‌دهد؛ این درحالی است که شایعات پیشین حکایت از صفحه نمایش 5 اینچی این محصول داشتند.

همانند نسل‌های قبلی، P8 نیز یکی از نازک‌ترین اسمارت فون‌های بازار خواهد بود که این کاهش ضخامت نسبت به گذشته در تصاویر منتشر شده از این محصول مشهود است.

بر اساس شایعات انتظار می‌رود یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی بر روی این دستگاه قرار گرفته باشد و بر اساس پردازنده قرار گرفته بر روی P8، این گوشی بر روی یک شاسی بسیار باریک از جنس فلز و سرامیک خواهد ایستاد. البته استفاده از یک باتری با 2600 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش فول اچ‌دی چندان انتظارات بالایی برای P8 نیست و در واقع ما منتظر یک صفحه نمایش Quad HD بودیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x