مدلهای پوشش در فصل بهار برای مهمانی

بهار فصل رنگ ها و شکوفایی است .شما در این فصل می توانید با الهام از رنگ های موجود در طبیعت استایل خود را بچینید و انرژی آن را به اطراف خود بدهید.

 

 

استایل های بهاری !

بهار فصل رنگ ها و شکوفایی است .شما در این فصل می توانید با الهام از رنگ های موجود در طبیعت استایل خود را بچینید و انرژی آن را به اطراف خود بدهید.در این مطلب ۴ استایل پیشنهادی برای مهمانی های شما در روزهای بهاری را جمع آوری کرده ام .با ما همراه باشید.

 

 

۱-استایل اول

در این استایل رمانتیک و ساده شما می توانید یک بلوز ساده سفید را با یک شلوار صورتی رنگ که جزو ترند این فصل نیز هست تلفیق کنید.همچنین می توانید از یک کفش سفید برای اتمام این استایل استفاده کنید.

4 استایل پیشنهادی برای مهمانی های شما در روزهای بهاری

 

 

۲-استایل دوم

برای داشتن یک استایل ظریف و کلاسیک می توانید یک بلوز با طرح های گلدار را بایک شلوار با رنگ خاکی و یا کرم تلفیق کنید همچنین در ادامه می توانید از کفش ملقب به بالرین هم رنگ شلوار خود استفاده کنید.

4 استایل پیشنهادی برای مهمانی های شما در روزهای بهاری

 

 

۳-استایل سوم

اگر دوست دارید استایلی زنانه وشیک داشته باشید می توانید یک بلوز شیک آبی رنگ را با یک دامن کوتاه پارچه ای همراه با بوت های جوراب مانند تلفیق کنید.

4 استایل پیشنهادی برای مهمانی های شما در روزهای بهاری

 

 

۴-استایل چهارم

رنگ سیاه ،رنگ اصالت و سادگی است.شما با پوشیدن یک بلوز مشکی و یک شلوار جین به همان رنگ همراه با صندل های نقره ای استایلی متفاوت و تحسین برانگیز داشته باشید.

4 استایل پیشنهادی برای مهمانی های شما در روزهای بهاری

شما می توانید با استفاده از این ۴ استایل پیشنهادی برای مهمانی های شما در روزهای بهاری ،شیک و ترند دیده شوید.فقط کافی است بدن خود را بشناشید و با توجه به آن استایل خود را مشخص کنید.

منبع:سایت وارونه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x