سخت ترین کارهای دنیا

 

سخت ترین شغل های دنیا

اگه از کارتون خسته شدید و فکر می کنید فقط به خاطر این که مجبورید صبحا زود از خواب بیدار بشید شغل خیلی سختی دارید پیشنهاد می کنم نگاهی به سخت ترین شغل های دنیا که در ادامه معرفی کردم بندازید.

 

 

تولید درپوش فاضلاب، نیویورک سیتی

سخت ترین شغل های دنیا

 

 

 

سخت ترین شغل های دنیا

مردانی از هندوستان سالیانه ۱۷۵۰ درپوش فاضلاب برای  نیویورک سیتی تولید می کنند. تنها تجهیزات ایمنی آن ها عینک های ایمنی است و دمای مواد مذابی که این کارگران هندی به کار می برند ۲۱۹۰ الی ۲۵۵۰ فارنهایت است.

مواد مذاب ممکن است روی بدن آن ها پاشیده شده و باعث سوختگی های عمیقی بشود به همین دلیل این شغل یکی از سخت ترین شغل های دنیا محسوب می شود.

 

 

معدن سولفور در اندونزی، کوه آتشفشان کاوا ایجن

سخت ترین شغل های دنیا

 

 

 

سخت ترین شغل های دنیا

کوه آتشفشان کاوا ایجن در جزیره جاوه قرار داردو ارتفاع آن حدود ۲ کیلومتر است. درون این کوه آتشفشان فعال دریاچه سولفور وجود دارد و کارگران استخراج سولفور بدون لباس های ایمنی و ماسک کار می کنند.

تنها تجهیزات ایمنی آن ها دستمال مرطوبی است که دور دهان خود می بندند تا هنگام تنفس مواد مضر به داخل بدن آن ها نفوذ نکند. درآمد این کارگران سختکوش روزانه ۵ دلار است.

 

 

نظافتچی فاضلاب، هندوستان

سخت ترین شغل های دنیا

 

 

سخت ترین شغل های دنیا

فکر نمی کنم کسی دوست داشته باشد تمام روزش را در چاه های فاضلاب بدبو بگذراند. کارگران فاضلاب ۱۲ ساعت در روز مشغول تمیز کردن لجن ها هستند. آن ها با وجود این که هیچ تجهیزات ایمنی خاصی ندارند و فقط با زیرپوش کار می کنند روزانه فقط ۵ دلار درآمد دارند.

 

 

معدن الماس، سیرالئون

سخت ترین شغل های دنیا

 

 

 

سخت ترین شغل های دنیا

معدن الماس در سیرالئون یکی از کثیف ترین شغل های دنیاست. ارزش الماس هایی که در سیرالئون استخراج شده است ۳۲۰ میلیون دلار گزارش شده است اما کارگران معدن درآمد بسیار ناچیزی د ارند. منطقه Kono که بیش از ۲۵۰ هزار نفر کارگر معدن دارد یکی از فقیرترین مناطق کشور به حساب می آید.

 

 

معدن نمک، اتیوپی

سخت ترین شغل های دنیا

 

 

 

سخت ترین شغل های دنیا

در صحرای افسردگی داناکیل (داناکیل دپرشن) مردانی از منطقه Afar اتیوپی وجود دارند که تحمل زیادی در مقابل گرما دارند و یکی از فعالیت های سنتی آن ها استخراج نمک است. دمای هوا در این بیابان بیشتر از ۱۲۵ درجه فارنهایت است و یکی از گرم ترین مناطق دنیا به حساب می آید.

 

 

کارشناسان برق که در ارتفاعات بالا کار می کنند

سخت ترین شغل های دنیا

متخصصان برق در چین در ارتفاعات بسیار بلند روی خطوط ولتاژ بالا کار می کنند. درست است که آن ها مجهز به تجهیزات ایمنی هستند اما خطر برق گرفتگی آن ها بسیار زیاد است.

 

 

تمیز کننده های صحنه های جرم

سخت ترین شغل های دنیا

این افراد باید لکه های خون را از روی دیوار، کف زمین، تخت و حتی از روی اجساد پاک کنند. قسمت سخت شغل آن ها مربوط به بوی متعفن در صحنه های جرم است. گاهی اوقات اجساد ماه ها بعد کشف می شوند در حالی که جانوران و حشره های زیادی به آن ها حمله ور شده اند.

 

 

آزمایش کنندگان پشه ها

سخت ترین شغل های دنیا

دانشمندانی که با پشه های مالاریا مبارزه می کنند باید درباره عادت های این حشرات تحقیق کنند. آن ها برای این کار امنیت خود را به خطر می اندازند و خودشان را به عنوان طعمه به دام پشه ها می اندازند.

 

 

یک روز کاری عادی در قطب شمال

سخت ترین شغل های دنیا

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x