زیباترین مدل های مو را برای موهایی بلند

اگر موهای شما بلند است، گزینه های زیادی مانند گیس، شنیون، دم اسبی و… پیش رو دارید. بنابراین کافی است که با توجه به لباس و آرایش صورت تان بهترین را انتخاب کنید و زیباتر از همیشه در جمع بدرخشید

 

حتما شما هم به اولین چیزی که برای رفتن به میهمانی می اندیشید لباس است اما پس از آن نوبت به چیست؟ بله، موهایتان! بی شک مو تاثیر زیادی بر ظاهر افراد دارد. اگر شما لباس و آرایشی جذاب داشته باشید اما به موهایتان اهمیت ندهید، به چشم دیگران زیبا نمی آیید. بنابراین انتخاب درست مدل مو، یکی از مهمترین فاکتورهاست.

 

اگر موهای شما بلند است، گزینه های زیادی مانند گیس، شنیون، دم اسبی و… پیش رو دارید. بنابراین کافی است که با توجه به لباس و آرایش صورت تان بهترین را انتخاب کنید و زیباتر از همیشه در جمع بدرخشید. در ادامه مطلب برخی از زیباترین مدل های مو را برای افرادی که موهایی بلند دارند، برایتان آورده ایم تا از آنها ایده بگیرید.

 

شنیون  

جدیدترین مدل آرایش

شنیون‎

 

درست کردن شنیون کار ساده ای نیست اما زمانی که شما آن را یاد بگیرید، مطمئنا ازش دل نخواهید کند. اگر هم این کار برایتان سخت است، از آرایشگرتان بخواهید که موهایتان را در بالای سرتان جمع کند. لازم نیست شنیون تان را خیلی تمییز درآورید. اگر چند تار مویتان را از جاهای مختلف شنیون بیرون آورید، زیباتر هم جلوه می کند.

 

شنیوین شلوغ 

مدل آرایش

شنیوین شلوغ‎

 

اگر آرایش شما زیاد است، باید مدل مویی ساده انتخاب کنید تا تعادل را به صورت تان باز گرداند. شنیون ساده مو، زمانی که در کنار آرایش چشم اسموکی و تیره قرار می گیرد، بسیار زیبا و جذاب می شود.

 

گیس شلوغ 

جدیدترین مدل آرایش

گیس شلوغ‎

گیس به تنهایی هم زیباست اما اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، زیباتر هم می شود. به عنوان مثال گیس تان را کمی شلوغ تر ببافید تا بیشتر به چشم آید، یا حتی می توانید موهای قسمت بالای سرتان را نیز کمی پیچ و تاب دهید تا چشمگیرتر شود. این مدل نه تنها زیبا و جذاب بلکه ساده و راحت نیز است.

 

 دم اسبی 

مدل آرایش

دم اسبی‎

 

مدل دم اسبی مدل ساده و زیبایی است که به تمام خانم ها می آید.  اما برای این که این مدل را از سادگی درآورید، می توانید موهای بالای سرتان را کاملا صاف و یکدست اما قسمتی که جمع کردید را کمی حالت دهید تا چشمگیرتر شود.

 

گوجه ای

جدیدترین مدل آرایش

گوجه ای‎

 

مدل گوجه ای هم از مدل های ساده ای است که بیشتر مورد پسند خانم های تنبل یا آنهایی که وقت کافی برای رسیدگی به موهایشان ندارند، مناسب است. اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر این مدل را برای میهمانی انتخاب کرده اید، کمی به آن تغییر دهید. به عنوان مثال بخشی از موهایتان را گیس کنید تا از سادگی درآید. این مدل برای روزهای گرم تابستان جان می دهد.

 

 فر سنجاقی

مدل آرایش

فر سنجاقی‎

 

اگر موهایتان فر است، وقت آن است که زیبایی طبیعی آن را به دیگران هم نشان دهید. برای این مدل کافی است که موهایتان را به دو قسمت تقسیم کنید. قسمت پایین آن را در پشت سرتان جمع کرده و سنجاق بزنید و بخش بالایی را پس از کمی پوش دادن به آن بیافزایید. این مدل هم زیبا و طبیعی و هم راحت و ساده است.

 

آبشاری

جدیدترین مدل آرایش

آبشاری‎

 

اگر دوست دارید که موهایتان را باز بگذارید، باز هم مدل های زیادی وجود دارند که یکی از زیباترین هایشان مدل آبشاری است. برای این مدل، کافی است قسمت بالای موهایتان را به صورت شل گیس کنید. آنوقت موهایتان به صورت دسته ای از هم جدا شده و مانند آبشار به روی موهای زیری تان می ریزد.

 

گوجه ای

مدل آرایش

گوجه ای‎

 

اگر لباسی که به تن می کنید لباسی ماکسی است، این مدل مو مناسب شماست. برای این مدل کافی است که موهایتان را در پشت سر جمع کنید، اما اضافه کردن کمی پف در جلوی موهایتان واجب است تا کمی از سادگی موهایتان بکاهد.

 

نیمه گوجه ای

جدیدترین مدل آرایش

نیمه گوجه ای‎

 

اگر حجم موهایتان زیاد است، مدل نیمه گوجه ای مدل مناسبی برایتان خواهد بود. برای این مدل موهایتان را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. نیمی از آن را در بالای سرتان جمع و نیم دیگر را باز بگذارید. این مدل مو را نه تنها به سادگی در خانه هم می توانید انجام دهید بلکه بسیار هم رمانتیک و شیک است.

 

بافت پیچیده

مدل آرایش

بافت پیچیده‎

 

این مدل مو برای موقعیت های خاص پیشنهاد می شود. اگر این مدل را می پسندید باید به آرایشگاه بروید زیرا درست کردن آن به تنهایی کمی سخت و زمان بر است. این مدل مو حتی زیبایی لباس، آرایش و جوهرات شما را نیز دو چندان می کند.

 

دم اسبی پیچیده

جدیدترین مدل آرایش

دم اسبی پیچیده‎

 

شما می توانید مدل ساده دم اسبی را با کمی خلاقیت تبدیل به مدلی خاص و منحصر بفرد کنید. برای این مدل کافی است که دو دسته از موهای دو سمت سرتان را به دور موهایی که بسته اید، بپیچید.

 

گوجه ای فر

مدل آرایش

گوجه ای فر‎

 

اگر موهایتان فر است اما نمی خواهید که آنها را باز بگذارید، این مدل یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. کافی است که موهایتان را به حالت گوجه ای در پشت سرتان ببندید. برای جذابیت بیشتر، دسته ای از جلوی موهایتان بردارید و آن را روی صورت تان بریزید. برای این که فر موهایتان باز نشود، می توانید از ژل یا تافت مو استفاده کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x