درباره شخصیت مردان

 شخصیت مردان,ویژگی های شخصیتی افراد, فعالیت های مشترک زن ومرد

اگر چه ویژگی های شخصیتی افراد با هم متفاوت می باشد اما ویژگی هایی وجود دارد که بین برخی ها مشترک است. مثلا اینکه مردانی که در خانواده های سنتی پرورش یافته اند ممکن است در مورد احساساتشان صحبت نکنند در اینجا برخی نکاتی وجود دارد که به رفع سوءتفاهمات میان زن و مرد و به طور کلی بهبود زندگی آنان کمک می کند.

مردان درمورد احساساتشان صحبت خواهند کرد
آیا مرد شما به صورت سنتی تربیت شده/ رشد یافته است؟ اگر اینطور است اجازه بدهید شما را از هجده راز ارتباطی که توسط روانشناسی که به مطالعه ی نقش جنسیت می پردازند جمع آوری شده است، آگاه کنیم.

ممکن است برای مرد شما صحبت کردن در مورد احساساتش به صورت غیرمستقیم آسانتر باشد. از او بپرسید در مورد آنچه که در یک آخر هفته ی رمانیک/عاشقانه انجام می دهد یا آنچه که در زمان اولین دیدار شما فکر کرد، بپرسید. پاسخ او از احساسات او پرده خواهد برداشت و شما را به هم نزدیکتر خواهد کرد.

مردها با کارهایشان می گویند” که دوستت دارم”.
برخی مردها ترجیح می دهند به جای اینکه احساساتشان را از طریق کلمات بیان کنند با کارهایشان بیان کنند. مرد شما ممکن است با تعمیر و درست کردن لوازم منزل، جمع و جور کردن حیات منزل، یا حتی بیرون گذاشتن آشغال ها و به طور کلی هرچیزی که جهان شما را مکان بهتری برای زندگی می کند، بگوید که “دوستت دارم”.

مردان خیلی جدی متعهد می شوند
مردان به این شهرت دارند که از تعهد می ترسند. اما شواهد نشان می دهد که مردان به طور خیلی جدی متعهد می شوند. آن ها ممکن است خیلی طول بکشد که متعهد شوند زیرا می خواهند مطمئن شوند که آماده ی یک تعهد کامل هستند.

او واقعا گوش می دهد
زمانی که شما به صحبت های کسی گوش می دهید ممکن است او را با ” بله” یا ” متوجهم” و امثالش تایید کنید. این نحوه ی بیان شما است که در واقع می خواهید بگویید که ” گوش می دهم”. اما برخی مردان این کار را انجام نمی دهند. تنها به این دلیل که مردی نمی گوید چیزی نمی گوید به این دلیل نیست که گوش نمی دهد. او ممکن است ترجیح دهد ساکت باشد و گوش دهد و به صحبت های شما فکر کند.

انجام فعالیت های مشترک
مردان روابطشان را ابتدا از طریق فعالیت های مشترک قوی می کنند تا اینکه بخواهند افکار و احساساتشان را درمیان بگذارند. برای بیشتر مردها، فعالیت هایی مانند ورزش و رابطه ی جنسی آن ها را به شریکشان نزدیکتر می کند.

مردان زمانی را برای خودشان نیاز دارند در حالی که فعالیت های مشترک مهم می باشند، مردان هم چنین نیاز به زمانی برای خودشان دارند. اگر مرد شما از گلف،باغچه کاری، یا باشگاه رفتن لذت می برد در حالیکه زمانی را برای خودتان اختصاص می دهید، او را تشویق کنید که از سرگرمی هایش لذت ببرد. اگر هر دو فضایی برای رشد و پرورش فردیشان دارند، چیز بیشتری برای دادن به هم دارند.

اگر شما می خواهید بدانید یک مرد در رابطه اش چگونه عمل خواهد کرد باید پدرش را بشناسید. برخی می گویند مردان در با گوش فرا دادن و تماشای رفتارهای پدرشان در مورد رابطه شان یاد می گیرند. اینکه آن ها رابطه شان با هم چگونه است و رابطه ی پدر و مادر چگونه است می تواند پیش بینی کند که یک مرد چگونه با همسرش برخورد خواهد کرد.

مردان سریع تر از زنان تجربیات بد را فراموش می کنند
زنان تمایل دارند تجربیات منفی را برای مدت طولانی تری نگه دارند .برای همین ممکن است استرس داشته باشند، عصبی و غمگین باشند. برعکس، احتمال اینکه مردان در رخدادهای ناخوشایند بمانند خیلی کمتر است و تمایل دارند خیلی سریع از آن ها بگذرند. بنابراین در حالی که شما ممکن است هنوز بخواهید در مورد آخرین شب جر وبحثتان بیاموزید مرد شما ممکن است قبلا آن را فراموش کرده باشد. مردان سرنخ های زیرکانه را انتخاب نمی کنند
احتمال اینکه مردان سیگنالها/نشانه های تن صدا یا مشخصات مربوط به صورت را نگیرند خیلی زیاد است. بنابراین آن ها خیلی مواقع نمی توانند ناراحتی را از چهره ی زنان تشخیص دهند. اگر می خواهید مطمئن باشید که مردتان پیام شما را گرفته صریح باشید.

مردان به قدردانی ها پاسخ می دهند
نشان دادن قدردانی از او ممکن است تفاوت بزرگی در رابطه ی شما ایجاد کند/رابطه ی شما را بهبود بخشد. مطالعات روی والدین نشان می دهد که زمانی که مادران مشارکت پدران را در تربیت فرزندان ارج می نهند ،پدران مشارکت بیشتر در پرورش و تربیت فرزندان می کنند و همسرانشانرا به عنوان رقیب می بینند.

ممکن است این یکی راز نباشد. بیشتر مردان زیر شصت سال هر روز حداقل یک بار به رابطه ی جنسی فکر می کنند. این در حالی است که یک چهارم زنان اینگونه اند. این تمام قضیه نیست. مردان تقریبا دوبرابر زنان در مورد رابطه ی جنسی رویابافی می کنند. و تنوع رویابافی آن ها خیلی زیاد است. آن ها در مورد روابط جنسی اتفاقی هم خیلی فکر می کنند.

مردان رابطه ی جنسی را خیلی مهم می دانند
این تقریبا افسانه است که بیشتر مردان فکر می کنند رابطه ی جنسی را تنها رابطه ی جنسی می دانند. برای بسیاری رابطه ی جنسی یک عمل خیلی مهم بین دو فرد متعهد است. و مانند بیشتر زنان، مردان صمیمیت رابطه ی جنسی را خیلی در یک رابطه ی متعهد خیلی خوشایند می دانند. یک دلیل این است که کسانی که به مدت طولانی باهم رابطه دارند نسبت به کسانی که با هم غریبه ترهستند، می دانند چگونه همدیگر را خوشحال کنند.

مردان دوست دارند که شما آغاز کننده ی رابطه ی جنسی باشید
واقعیت این است که مردان دوست دارند که شما رهبری کننده ی رابطه (جنسی) باشید. از اینکه مردتان بداند که شما در موقعیت خوبی برای رابطه هستید خجالت نکشید. برخی مواقع آغاز رابطه ی جنسی از جانب شما ممکن است منجر به سطح بالایی از رضایت و خشنودی برای هر دو شما بیانجامد.

مایه ی شگفتی بسیاری زنان است که بدانند مردان همیشه آماده ی انجام رابطه ی جنسی نیستند. مانند زنان ، مردان هم استرس کارهایشان، خانواده و پرداخت صورت حساب ها را دارند. استرس به شدت میل جنسی آن ها را کم می کند. زمانی که مردی می گوید” امشب نه” به این معنا نیست که به شما علاقه ندارد. بلکه تنها منظور او این است که در آن لحظه آمادگی ندارد.

مردان دوست دارند که شریکشان را خوشحال کنند
خوشحالی و لذت بردن شما برای مردتان بسیار مهم است. اما او نخواهد دانست که شما چه می خواهید مگر اینکه به او بگویید. بسیاری زنان در مورد صحبت درباره ی آن چه که دوست دارند و آن چه که دوست ندارند،خیلی راحت نیستند. اگر شما می توانید به روشنی به او بگویید البته به روشی که شیفتگی او از بین نرود، او گوش خواهد کرد. زیرا او می داند که اگر شما احساس خوبی داشته باشید او هم احساس خوبی خواهد داشت.

بیشتر مردان با بالا رفتن سنشان عصبی تر می شوند. مرد شما ممکن است نگران جسم و بنیه اش باشد. اگر شما بتوانید به او کمک کنید که آرام و خونسرد باشد و به لذت ها در همان لحظه ای که رخ می دهند متمرکز شوند، رابطه ی جنسی استرس کمتری خواهد داشت.

مردان زمانی که نیاز دارند کنار شریکشان نباشند ممکن است به قدم زدن بی هدف بپردازند
اگر مردی احساس دوست داشته شدن در رابطه شان نداشته باند، ممکن است برای اینکه خوشحال و راضی شود به جای دیگری برود. برای یک مرد، این ممکن است برای یک مرد با غرق شدن در کارش باشد. یک مرد دیگر ممکن است به ورزش زیاد یا بازی های ویدئویی بپردازد. و برخی مردان تقلب می کنند. برای امتناع از این مساله بهتر است که آنها/ زن و مرد کنار هم کنار کنند تا از نیازهای هم دیگر آگاهی بیشتری داشته باشند.

او احساس نیاز شدید به شما می کند و دوست دارد که همیشه با او باشید
بیشتر مردان می دانند که اگر یک رابطه ی طولانی مدتی سردترشود، تمام زندگی کمتر لذت بخش تر می شود. زندگی ای که با هم ساخته اید. اگر شما می خواهید ازدواجتان را محکمتر و رابطه تان را قوی کنید، بدانید که مردتان نیز ممکن است که به این کار علاقمند باشد.