دانلود رایگان گوگل ارث پرو

اگرچه گوگل ارث برای کاربری‌های روزانه بسیار مناسب و کافی است و نیاز‌های یک کاربر عادی را برطرف می‌کند اما گوگل اکنون خبر از ارایه رایگان نسخه Pro این برنامه می‌دهد. پیش‌تر کاربران برای استفاده از نسخه پیشرفته می‌بایست مبلغ 399 دلار را سالانه واریز می‌کردند اما حال گوگل این برنامه را به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

دانلود گوگل ارث پرو رایگان

نسخه Pro ویژگی‌های جالبی دارد و کاربران از طریق آن می‌توانند به بخش‌های جدیدی نسبت به نسخه معمولی دسترسی داشته باشند. برای مثال امکان اندازه گیری فضاهای سه‌بعدی، پرینت با کیفیت فوق‌العاده، مشاهده لایه‌های ترافیکی و …. وجود دارد. علاوه بر این امکان ضبط ویدیویی یک سفر مجازی نیز وجود دارد.
برای نصب این برنامه می‌بایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و قوانین موجود را تایید نمایید. کاربران سیستم عامل XP و بالاتر می‌بایست 500 مگابایت فضای خالی همراه با 512 مگابایت حافظه رم داشته باشند و کاربران سیستم عامل اپل نیز می‌بایست نسخه سیستم عاملشان بالاتر از 10.6 باشد به اضافه حافظه رم و حافظه داخلی مورد نیاز در سیستم عامل XP.
حال با تهیه مشخصات مورد نیاز می‌توانید از طریق لینک زیر نسخه Pro گوگل ارث را دانلود و نصب کنید (البته بر اساس آزمایش‌هایی که انجام دادیم امکان دانلود از طریق IP و مشخصات ایران وجود ندارد).
 

دانلود

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x