دارندگان ویندوز 7 و 8: آپدیت به ویندوز 10 رایگان است!

http://dl.oghyanos.ir/uploads/1422013353361.jpg

 

کنفرانس مایکروسافت برای معرفی ویندوز جدید با نام ویندوز 10 برگزار شد و شاید جدا از تمامی اخبار و مطالبی که در این سمینار مطرح شد، جذاب‌ترین قسمت در ارتباط با آپدیت کاربران قبلی ویندوز به نسخه جدید است که طبق اعلام رسمی مایکروسافت، رایگان خواهد بود!

طبق صحبت رسمی این کمپانی، کاربرانی که از ویندوزهای 7 و 8.1 بهره می‌گیرند، قادر هستند تا در سالِ اول ارایه ویندوز 10، سیستم عامل خود را به صورت کاملا مجانی به این نسخه آپدیت کنند، امری که تا به حال در بین تولیدات ویندوزی این کمپانی سابقه نداشته است و بخش بزرگی از درآمد مایکروسافت مربوط به همین ارایه نسخه‌های جدید و خریداری آن توسط کاربران بسیار زیاد ویندوز بوده است. اما ظاهرا مایکروسافت متوجه تهدیدات سایر شرکت‌ها همچون اپل شده است، چرا که سیستم عاملی چون مک به صورت رایگان آپدیت می‌شود و یا در نسخه‌های موبایلی هم چنین محدودیتی برای iOS و یا اندروید وجود ندارد و مایکروسافت برای جلوگیری از ریزش کاربرانش، به ناچار چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است، امری که به طور حتم به نفع کاربر تمام خواهد شد.

طبق اعلام ردموندی‌ها، کاربران موبایل که هم اکنون نسخه 8.1 را بر روی گوشی خود دارند نیز به صورت رایگان ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد، امری که البته در بین گوشی‌های موبایل تا حدی رایج است و کمتر سازنده‌ای بابت آپدیت دستگاه تولیدی‌اش از کاربران مبلغی را دریافت می‌کند.

حال باید دید که این اعلان مایکروسافت به خصوص برای دارندگان ویندوز قدیمی‌تر 7 چه واکنشی خواهد داشت و چه تعداد از یوزرهای ویندوزهای قبلی به سمت ویندوز 10 کوچ خواهند کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x