چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

تست سقوط آی‌فون 6 از فضا را مشاهده کنید!

http://dl.oghyanos.ir/uploads/1421529379131.jpg

 

بعد از این که یک کمپانی مطرح اسمارت فون و یا تبلت جدید خود را معرفی می‌کند، سایت‌ها و افراد مختلف شروع به کار می‌کنند تا بلکه به هر طریق ممکن بتوانند این فرزند تازه متولد شده را از آب‌بندی درآورند و به کار‌هایی نظیر تست ضربه، تست چکش، تست آب‌جوش و… می‌پردازند.

در این میان برخی از تست‌ها مهم هستند و کاربر می‌تواند با کمک آن‌ها از توانایی دستگاه مطلع شود اما برخی دیگر چندان اهمیتی ندارند و کم‌کم تبدیل به تفریحی برای آزمایش کنندگان شده‌اند. تست سقوط می‌تواند کاربر را از این که دستگاه وی تا چه حد در برابر ضربات مقاوم است، مطلع کند اما تست سقوط از ارتفاع فضا چطور؟ آیا کاربر دستی به بلندای 100 هزار فوت دارد؟

اخیرا تولید کننده کاور‌های محافظ Urban Armor Gear در اقدامی تبلیغاتی آی‌فون 6 را در یکی از قاب‌های محافظ خود قرار داده و به همراه دو عدد دوربین GPro و یک GPS با کمک یک بالون به فضا فرستاده است تا از آن‌جا تست سقوط را انجام دهد.

بالون به همراه آی‌فون 6 به استراتوسفر در ارتفاع 100 هزار فوتی می‌رسد تا دمای 71- درجه و سرعت باد 70 مایل در ساعت را تجربه کند و سپس با سرعت 150rpm به زمین باز گشته و رکورد تست سقوط را می‌شکند. شما را دعوت به تماشای این تست سقوط عجیب می‌کنیم.

 

 

همان‌طور که مشاهده کردید، معلوم نشد که آی‌فون 6 سالم مانده است یا خیر اما آزمایش کنندگان مدعی شده‌اند که بعد از شارژ مجدد باتری، گوشی به خوبی کار کرده است!