اموزش تصویری بافت مو گره ای از پشت سر

 

روش جدید بافت مو

بافت مو گره ای پشت سر‎

 

بافت مو گره ای  یکی از ساده ترین روش های بافت مو است که هم می توان آن را در کناره های سر انجام داد هم برای جمع کردن مو از این روش استفاده کرد. بافت مو گره ای  بافتی بسیار ساده است که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید خودتان آرایشگر خودتان باشید. در این مطلب به شما بافت مو گره ای پشت سر را در شش مرحله آموزش می دهیم.

 

مرحله ۱ : 

بافت ساده موها

 

موهایتان را از بالای سر قسمت کنید. این بافت از بالاترین نقطه پشت سر ( تاج سر ) آغاز می شود.

 

مرحله ۲  :

بافت ساده موها

 

دسته مویی که در بالای سرتان قسمت کرده اید را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید.

 

مرحله ۳ :

روش جدید بافت مو

 

دسته موهای قسمت شده را در هم به آرامی گره بزنید. سپس در حالیکه موهایتان را با یک دست گرفته اید، یک سنجاق سر به طور عمودی در سمت چپ روی موهایتان بزنید و سپس یک سنجاق نیز به طور عمودی به روی باقی مانده مو در سمت راست بزنید. بگذارید ادامه موها رها بماند، با این کار می خواهیم گره باز نشود و موهایتان در حالت گره خورده ثابت بماند.

 

مرحله ۴ : 

روش جدید بافت مو

 

مرحله قبل را دو بار دیگر در قسمت وسط و پایین مو در پشت سرتان تکرار کنید . در  مدل بافت مو گره ای ما از سه گره استفاده کرده ایم اما تعداد گره ها به سلیقه و مدل موهای شما بستگی دارد می تواند بیشتر و کمتر باشد. فقط دقت کنید که هر بار هر دسته از موهایتان را که گره می زنید در یک خط قرار بگیرند و ادامه آنها سنجاق زده شود که گره ها باز نشوند.

 

مرحله ۵ :

روش جدید بافت مو

 

حالا هر دو دسته موی باقیمانده در هر سمت را به یکدیگر به همان شکل گره بزنید. بدین صورت که دو دسته موی سمت چپ به یکدیگر و دو دسته موی سمت راست به یکدیگر گره می خورند. در آخر نیز برای ثابت ماندن این گره ها نیز از سنجاق استفاده کنید.

 

مرحله ۶ :

بافت ساده موها

 

در آخر، در هر قسمت از سرتان دسته ای از موهایتان آزاد باقی می ماند. آنها را به داخل جمع کرده و سنجاق بزنید. روی موهایتان اسپری بزنید که حالت بگیرند و ثابت بمانند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x