آموزش تغییر شماره تلگرام

 

http://dl.oghyanos.ir/uploads/148124948509081.jpg

تغییر شماره تلگرام

 

یکی از امکاناتی که جای خالی آن در اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام احساس می‌شد قابلیت تغییر شماره فعال در تلگرام بدون از دست رفتن اطلاعات، مدیریت کانال‌ها و گروه‌ها بود. دلایل مختلفی نیز می‌تواند برای انجام این کار وجود داشته باشد که یکی از رایج‌ترین آنها تغییر شماره تلفن همراه فرد به واسطه استفاده از خدمات یک اپراتور دیگر در یک شماره جدید است (عدم استفاده از طرح ترابردپذیری).

 

در این شرایط بسیاری از کاربران مجبور بودند شماره جدید خود را به اطلاع همه دوستان و آشنایان برسانند و در ادامه در صورتی که کانال یا گروه و سوپرگروهی را راه‌اندازی کرده بودند نیز مجبور به ایجاد یک کانال جدید و ارجاع همه کاربران به آن بودند. با قابلیت جدید همه این مشکلات رفع شده و شما می‌توانید براحتی با یک ترفند ساده شماره خود را تغییر دهید و این تغییر شماره را به‌طور خودکار به‌اطلاع همه مخاطبان قبلی در تلگرام نیز برسانید.

 

اپلیکیشن تلگرام را از روی تلفن همراه خود اجرا کنید.

 

به بخش Settings مراجعه کنید.

 

در بخش Info، روی شماره تلفن ثبت شده برای حساب کاربری خود فشار دهید.

 

پنجره تغییر شماره برای شما نمایش داده می‌شود. روی گزینه Change Number فشار دهید.

 

هشداری مبنی بر ارسال شماره جدید شما برای همه مخاطبان قبلی به‌نمایش در می‌آید. با انتخاب گزینه Ok موافقت خود را اعلام کرده و در ادامه شماره سیمکارت جدید خود را وارد کنید.

 

از بالا سمت راست روی گزینه Next فشار دهید.

 

یک پیام متنی برای شماره جدید ارسال می‌شود که با وارد کردن آن در کادر موردنظر و فشار گزینه Next، عملیات جایگزینی شماره جدید در تلگرام اجرا شده و همه اطلاعات موجود در حساب کاربری قبلی شما اعم از مکاتبات، فایل‌ها، مخاطبان و … در حساب کاربری جدید قابل دسترسی خواهد بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x