آموزش تصویری ست کردن کفش و شلوار

یکی از دغدغه‌های طرفداران مد هنگام خرید کفش و لباس این است که چه رنگ کفشی با چه رنگ شلواری ست می‌شود؟ ما در ادامه این مطلب توضیح داده‌ایم با شلوارهای گوناگون چه کفش‌هایی را می‌توانید ست کنید.

 

 

برای خوش‌پوش و خوش‌تیپ بودن باید با برخی از اصول ست کردن لباس‌ها، رنگ‌ها، فرم‌ها و بافت‌ها آشنا باشیم. اینکه بدانیم چه رنگ‌هایی مکمل هم هستند و کدام یک متضاد، یا بدانیم با چه جنس بلوزی می‌توان شلوار جین پوشید؛ و مواردمشابه دیگر، ابتدایی‌ترین اصول خوش لباس بودن است.

یکی از دغدغه‌های طرفداران مد هنگام خرید کفش و لباس این است که چه رنگ کفشی با چه رنگ شلواری ست می‌شود؟ ما در ادامه این مطلب توضیح داده‌ایم با شلوارهای گوناگون چه کفش‌هایی را می‌توانید ست کنید. همراهمان باشید.

 

 

شلوار سفید

آموزش تصویری ست کردن کفش و شلوار1

سفید از آن رنگ‌هایی است که شما می‌توانید هر رنگی را با آن ست کنید. اما وقتی صحبت از شلوار سفید به میان می‌آید باید کفش سیاه را از گزینه‌های خود حذف کنید. کفش سیاه با شلوار سفید یکی از زشت‌ترین ترکیباتی است که می‌توان دید. این کار باعث می‌شود بسیار شلخته و بدسلیقه به نظر برسید.

اما رنگ‌های دیگر و حتی کفش سفید هم با شلوار سفید جور در می‌آید. بهتر است به رنگ بلوز یا کت خود هم توجه داشته باشید تا ترکیب متناسب‌تری ایجاد شود.

 

شلوار توسی

ست کردن کفش و شلوار

توسی یکی از بهترین رنگ‌ها برای ست کردن لباس است به این خاطر که هر ترکیب رنگی با آن جور می‌شود، از سفید گرفته تا مشکی، مرجانی، سبز و حتی نارنجی. همچنین باید بدانید که توسی یکی از رنگ‌های شیک و باکلاس برای ست کردن لباس‌های رسمی و حتی غیررسمی است.

 

شلوار مشکی

ست کردن کفش و شلوار

همه بر این عقیده هستند که با مشکی می‌توان هر رنگی را ست کرد. اما باید بدانید که این طور هم نیست.

به طور مثال شما هرگز نباید با شلوار مشکی کفش سفید بپوشید. یا رنگ‌های خانواده قهوه‌ای هم گزینه‌های مناسبی برای ست کردن با شلوار مشکی نیستند.

به این خاطر که مشکی اصولا رنگی «رسمی» و «بیزینسی» به شمار می‌رود این در حالیست که قهوه‌ای یک رنگ غیررسمی است. در صورتی که اصرار دارید کفشی از خانواده قهوه‌ای بپوشید و با شلوار مشکی ست کنید، توصیه می‌کنیم سراغ رنگ‌های روشن بروید.

 

شلوار به رنگ بژ و کرم یا رنگ پوست

ست کردن کفش و شلوار

هنگامی که شلواری به رنگ‌های بژ، کرم، گلبهی و استخوانی می‌پوشید سعی کنید آن را با کفش‌هایی به رنگ روشن ست کنید. هرگز کفش مشکی با شلوار کرم نپوشید. به این خاطر که تضاد و کنتراست شدیدی ایجاد می‌کند که به هیچ عنوان زیبا و جذاب نیست.

 

شلوار به رنگ قهوه‌ای روشن

ست کردن کفش و شلوار

شلوارهایی که به رنگ قهوه‌ای روشن یا توسی روشن هستند را بهتر است با کفش‌هایی به رنگ زرشکی، جگری، سبز یا شرابی ست کنید. انتخاب کفش مناسب برای این رنگ شلوار باعث می‌شود تا خوش تیپ به نظر برسید.

 

شلوارهایی به رنگ قهوه‌ای تیره

ست کردن کفش و شلوار

قهوه‌ای تیره از آن رنگ‌هایی است که به سختی می‌توان آن را با رنگی دیگر ست کرد. هرگز کفشی به رنگ توسی یا مشکی برای ست کردن با شلوار قهوه‌ای سوخته انتخاب نکنید. همچنین خانواده رنگ‌های قرمز و بنفش هم به هیچ عنوان با این رنگ ست نمی‌شود. جالب‌ترین رنگ برای چنین شلواری سبز یا سرمه‌ای و آبی تیره است.

 

شلوار آبی

ست کردن کفش و شلوار

با شلوار آبی و سرمه‌ای می‌توان هر رنگ کفشی را ست کرد. این رنگ هیچ‌ محدودیتی برای انتخاب ندارد.

 

شلوار سبز، زیتونی و خاکی

ست کردن کفش و شلوار

با این رنگ شلوارها هرگز نباید کفش سبز بپوشید. بقیه رنگ‌ها را با توجه به لباس بالاتنه خود می‌توانید ست کنید.

 

شلوار زرشکی و شرابی

ست کردن کفش و شلوار

با این رنگ شلوار هرگز کفش بنفش یا کفش قهوه‌ای نپوشید. شاید بهترین رنگ، توسی و خانواده آن باشد اما بقیه رنگ‌ها هم تا حدی با زرشکی و شرابی جور در می‌آیند.

 

منبع:روزیاتو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x