ژوزه مورینیو از هدایت چلسی کنار گذاشته شد.

ژوزه مورینیو از هدایت چلسی کنار گذاشته شد.

http://dl.oghyanos.ir/uploads/1450380124721.jpg

مسئولان باشگاه چلسی بالاخره امروز برای نیمکت تیم‌شان تصمیم‌گیری کردند و ژوزه مورینیو را از کار برکنار کردند.

پس از این که چلسی فصل جدید را با نتایج ضعیف آغاز کرد و از ابتدای بازی‌ها در میانه دوم جدول لیگ انگلیس قرار داشت زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری سرمربی پرتغالی از هدایت آبی‌های لندن به گوش می‌رسید اما هر بار مسئولان باشگاه از مورینیو حمایت می‌کردند و منتظر بودند که روند نتایج تیمشان تغییر کند.

با این حال پس از شکست دو بر یک چلسی مقابل لسترسیتی و قرار گرفتن این تیم در رده شانزدهم صبر مدیران این باشگاه سرآمد و آنها بالاخره تصمیم به برکناری مورینیو گرفتند.

رسانه‌های انگلیسی در حالی از واژه “اخراج” برای رفتن مورینیو از چلسی استفاده کرده‌اند که سایت این باشگاه در اطلاعیه‌ای به “جدایی توافقی” این مربی و باشگاه اشاره کرده و نوشته است: تمامی اعضای باشگاه چلسی از ژوزه به خاطر تلاش‌های او در تیم پس از بازگشتش در سال 2013 تشکر می‌کنند. او با سه قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی، سه جام اتحادیه و یک جام خیریه به موفق‌ترین مربی تاریخ 110 ساله چلسی تبدیل شده است. هم مورینیو و هم مدیران چلسی به این نتیجه رسیده‌اند که نتایج تیم از ابتدای فصل خوب نبوده و به نفع هر دو طرف است که با یکدیگر قطع همکاری کنند.

شاید دلیل اصلی این اطلاعیه باشگاه چلسی این باشد که سران باشگاه باید در صورت اخراج مورینیو غرامت 40 میلیون پوندی به او پرداخت می‌کردند و این نشان می‌دهد آنها برای اجتناب از پرداخت این مبلغ نه تنها با مربی پرتغالی خود برای جدایی کنار آمده‌اند بلکه با استفاده نکردن از واژه اخراج خود را از پرداخت سنگین‌ترین غرامت برای فسخ قرارداد یک مربی در تاریخ رهانیده‌اند.

رسانه‌های انگلیسی همچنین از گاس هیدینک و خوان ده‌راموس به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت چلسی خبر دادند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x