چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

مردم ناراضی آیفون ۱۰ را پس دادند

در حالی که خیلی‌ها از آیفون جدید هیجان‌زده شده‌اند، خیلی‌ها هم از خرید این محصول ناامید شده‌اند. به نظر می‌رسد انتظار مردم چیزی فراتر از واقعیت بوده و آن‌ها انتظار بالاتری از این گوشی داشته‌اند. به طور مثال خیلی‌ها به این موضوع اشاره کرده‌اند که بریدگی صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند یکی از دلایلی است که این گوشی چندان زیبا به نظر نمی‌رسد.

 

 

آیفون ۱۰ با تغییرات زیادی در مقایسه با سایر آیفون‌ها راهی بازار شد. این گوشی دکمه خانه  ندارد و به همین دلیل تغییرات زیادی در رابط کاربری آن به وجود آمده است. حالا به نظر می‌رسد که تغییرات به وجود آمده در آیفون X برای همه خوشایند نبوده و بسیاری از کاربران از آن ناراضی هستند. حتی برخی افراد این گوشی را به اپل پس داده‌اند.  این افراد می‌گویند که آیفون ۱۰ اصلا در اندازه گوشی نیست که به مناسبت ۱۰ سالگی آیفون عرضه شده و اصلا کارایی محصولی مثل گلکسی نوت ۸ را هم ندارد.

در حالی که خیلی‌ها از آیفون جدید هیجان‌زده شده‌اند، خیلی‌ها هم از خرید این محصول ناامید شده‌اند. به نظر می‌رسد انتظار مردم چیزی فراتر از واقعیت بوده و آن‌ها انتظار بالاتری از این گوشی داشته‌اند. به طور مثال خیلی‌ها به این موضوع اشاره کرده‌اند که بریدگی صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند یکی از دلایلی است که این گوشی چندان زیبا به نظر نمی‌رسد. در واقع این بریدگی زیبایی صفحه نمایش OLED این گوشی را کم کرده است. همچنین گروهی از کاربران گفته‌اند که کیفیت صفحه نمایش OLED آیفون X چندان بالاتر از کیفیت صفحه نمایش آیفون ۶s نیست.

همچنین با خرید آیفون ۱۰ باید یکسری از حرکات کلیدی برای کار با گوشی را دوباره یاد بگیرید. به همین دلیل اپل یک تور آموزشی برای افرادی که این گوشی را می‌خرند می‌گذارد تا کارکردن با گوشی را به افراد یاد بدهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x